Trenger julegave tips

*Tøtta81*

Forumet er livet
Til vår 2 år gamle datter. 1 gave fra meg å mannen og 1 gave fra storesøster.
Har kjøpt ullklær til storesøster fra lillesøster, men mangler gave fra oss. Vi har tenkt på en cd spiller med mikrofon eller en sånn i-pod nano. Hun er 4, 5 år, kan dette være noe som fenger henne? hun elsker sang, dans og musikk.

Ellers så er vi faktisk snart ferdige med alle gavene, mangler bare å få i 2 gaver som vi vet hva skal være, og noen gavekort, så er vi i boks gitt[;)]
Bare julekortene, julevasken og bakingen igjen da[8|]

[:D]

[:D]

Dukke og dukkevogn? Det skal snuppa her få i alle fall.[:D]

Duplo

Bøker

ORIGINAL: Bare Kari

Dukke og dukkevogn? Det skal snuppa her få i alle fall.[:D]

Duplo

Bøker
Hun har babyborn dukke, og vi har 2 dukkevogner i hus, masse duplo har vi også, men har vært innpå tanken på det likevel. Bøker får hun av svigers, pluss at vi har rommene deres fullt av bøker..[8|]

Jeg har bestilt bok til gutt på 3 og jente på 6 år. Eventyrbøker, der navnene deres blir flettet inn, sånn at det blir litt gøyere å lese[:D]

ORIGINAL: Lois Lane

Jeg har bestilt bok til gutt på 3 og jente på 6 år. Eventyrbøker, der navnene deres blir flettet inn, sånn at det blir litt gøyere å lese[:D]
hvor har du bestillt disse?

Jeg fant, å har nå bestillt en til hver av barna, men de skal få noe annet i tillegg også da. Må bare finne ut hva[8D]

jenta mi har veldig mye leker, og klær nå....etter å nettopp hatt bursdag[8D]

Så her har eg kjøpt:
 en kommode(kjempe fin, med rosa skuffer[:D])
Hello kitty sengesett
sengehimmel(sånn rosa som henger over senga)

Hun får slike ting i år, siden vi hilder på å bygge hus, og hun skal få alt nytt på rommet sitt[:)]

også skal hun få en leke, men vet ikke hvilken enda....så følge med her til tips![:)]

Back
Topp