trenger inspirasjon ..

krogenbaby

Elsker forumet
.. Skal ha barnevelsignelse for Kenny i mai, og har snart lyst til å begynne å lage invitasjoner , bordkort og pynt =)

Noen som vet om sider til inspirasjon ?? :D

eller som har lyst til å legge ut bilder av deres invitasjoner osv ? :D

Ha en fiiiiiiiin lørdag da =) <3

Jeg kjøpte blå papp, hadde dikt på en side inni og invitasjonen på andre siden. På framsiden hadde jeg laget blå fotavtrykk fra Preben. Ble utrolig søtt!! Også litt pynt med andre blåfarger og hadde trykket ut små føtter og som spaserte under. Kan desverre ikke vise deg dem, for de er delt ut for lenge siden. Var tidlig ute[;)]

Inne på kortoggodt.com kan du få litt ideer til bordkort og invitasjoner og du kan kjøpe en del dill. Du finner ideer på bloggen deres!!

Lykke til!!

Åh, skal du ha velsignelse du også? Har ikke vært borti noen andre som velger det samme som oss. De aller fleste vet vel bare om dåp eller navnefest...

Hva skal Kenny ha på seg? Her er farmor skuffet over at dåpskjolen ikke blir brukt... [8D] Men Julia skal bli kjempefin i en skikkelig miniatyr sunnmørsbunad. [:D]

vi skal også ha velsignelse.. i morgen faktisk men blir fort at jeg klarrer det dåp:P er det som er vant til:)

i har laga skattejakt til bordkort vi:)
tatt 30 forskjellige bilder(miniatyr) å satt på plassene. så har vi lagt 30 10x15 bilder i konfolutter i skrivt på navn å lagt på et bort. så de må finne konfuluten sin å bilde sitt for å finne hvor de skal sitte..:)

ORIGINAL: Tweak

Åh, skal du ha velsignelse du også? Har ikke vært borti noen andre som velger det samme som oss. De aller fleste vet vel bare om dåp eller navnefest...

Hva skal Kenny ha på seg? Her er farmor skuffet over at dåpskjolen ikke blir brukt... [8D] Men Julia skal bli kjempefin i en skikkelig miniatyr sunnmørsbunad. [:D]

hørtes utrolig kuult ut!!![:D][:D][:D] kan jeg få se bilde?[:D]

søk på dåp, så finner du maange sider med inspirasjon og ideer;)

ORIGINAL: BlondeTigerDama

hørtes utrolig kuult ut!!![:D][:D][:D] kan jeg få se bilde?[:D]

Skal legge ut bilde så snart hun har hatt den på seg, looover! [:D] Har gledet meg til hun skal bruke den helt fra jeg fikk vite at vi ventet jente! [:D]

ORIGINAL: scrappycat

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18512940

Her er invitasjonen til Vildes dåp[:)] Den er kjempeenkel og lett å lage.
Ellers må du som sagt gjerne ta turen bort en kveld, så skal vi nok få til en invitasjon til Kenny også vettu!! [:D] Kan jo ta en tur på Harebakken først, på Jorunns Hobbyhjørne. Der har de utstilling nå med MASSE gode ideer både til invitasjon, bordkort og borddekning![:)][:)]

Jaaa, kan vi ikke det??? :D Kanskje til uka hvis du og Vilde ikke har planer?? :)

Jeg har heller nesten ikke vært borti noen som velger velsignelse! men her er slekta til samboer velsigna alle sammen!! :) Jeg er døpt, men har ikke noe særlig forhold til det =)

jeg har såå lyst til å finne en tøff dress til kenny da.. men synes dressene til babyer ser så teite ut me sløyfa å d der.. hehe! ;P

Stilig at ho skal ha bunad!!! :D hihi =) her er det bare mora som skal ha bunad ;P

Back
Topp