Trenger inspirasjon!

Linn og Sebastian

Forelsket i forumet
Noen som har noen inspirasjonsbilder fra deres dåp?
Jeg sitter her og planlegger dåp for harde livet, og prøver å finne ut hvordan bordpynten skal se ut, men jeg her HELT blank! [:@]
Setter veldig pris på litt ideer og inspirasjon! ;>

Jeg gjorde det enkelt.. Kjøpte tre 10 pakninger med hvite roser, to oasiskuler og hentet kvistene (som jeg ikke husker navne på i farten) i hagen.. Så hadde jeg 4 enkle roser utenom, og 4 telys..

å, de har sånne kjempe fine løpere på panduro,vi valgte lilla...

også har de fått masse fint på NIlle nå

også jeg hadde sånne stein hjerter på bordet, i plast, gjennomsiktig...  vet ikke hvor du får kjøpt det i Bodø, men jeg kjøpte det på Ergo i kr-sund. Der kjøpte jeg også blekk og babytrykk... i lilla i vi da sjø, vanskelig å få alt til å matche da....

Men alt ialt så gikk det jo bra..

Merethe

Vi holdt det enkelt da[;)]

her er noen av bildene fra Nikolai sin dåp ihvertfall[;)]

Herregud så flinke dere er da! [:D]
Det eneste jeg har funnet ut er at jeg skal ha sånne kupler på en måte, med lyseblå sand i og med blå telys på toppen.
Så tenkte jeg å ha noe blomster såklart, men der stopper min fantasi ;(

ORIGINAL: Liiiinn

Herregud så flinke dere er da! [:D]
Det eneste jeg har funnet ut er at jeg skal ha sånne kupler på en måte, med lyseblå sand i og med blå telys på toppen.
Så tenkte jeg å ha noe blomster såklart, men der stopper min fantasi ;(

Hehe eier ikke kreativitet jeg heller , men syns det ble koselig for det[8D][:)]

Kan jo være moro å bruke noe av blomsterpottene man fikk da man lå på sykehuset.

Lekkert med en organza bordløper som ligger litt "krøllete" på bordet. (tynt gjennomsiktig tøy - fås kjøpt på f.eks Tilbords)

Gjennomsiktige halvperler (dråper) som ligger tilfeldig utover bordet. ( Tilbords)

Hvite lys med blå/rosa dekor. (sløyfer, perler, tusj )

Vinglass isteden for vanlige vannglass pynter jo faktisk også...

Lykke til [:)]

Vi har sånn ca INGEN butikker som duger her i Bodø. Sånn med bordpynt og slike ting. Fant ei nettside som var helt fantastisk men jeg tror ikke jeg blir å få det jeg bestiller før dåpen.
Bah, det er så irriterende! Har skikkelig mange ideer men de hører bare ikke sammen ;p

har ikke hatt dåp enda, skal ha til søndag[:)] Til bordpynt gjør vi det enkelt ( og ganske rimelig) Bruker en del champangeglass med to orkideblomster (plast) i og flytelys på toppen. Så skal jeg ha telysholder med perlebånd rundt med blankesteiner og telys oppi. Så har jeg to lysfat. Har kjøpt "blomster" som jeg har tenkt å strø over duken[:)] Hovedfargen er turkis, og så bruker jeg sølv og hvit. Det meste er kjøpt på nille. Så får håpe det blir som jeg har tenkt i hodet mitt[:D]

ORIGINAL: Liiiinn

Vi har sånn ca INGEN butikker som duger her i Bodø. Sånn med bordpynt og slike ting. Fant ei nettside som var helt fantastisk men jeg tror ikke jeg blir å få det jeg bestiller før dåpen.
Bah, det er så irriterende! Har skikkelig mange ideer men de hører bare ikke sammen ;p

panduro.no kan du bestille på [:)] Når er dåpen`?

Dåpen er den 28. mars men jeg får ikke penger før den 26. [:@]

Shit, så flinke dere er!!!![:D] Får jo helt prestasjonsangst jeg[8|]
Men var bra å få sett hvordan dere har gjort det, trenger litt insirasjon jeg også[:)]

Eneste er at jeg av en eller grunn ikke ønsker blått denne gangen, heller mer i mot grønt[8|]

Back
Topp