trenger inspirasjon...

febissbebiss

Glad i forumet
har lyst til å freshe opp soverommet vårt, gjøre det litt roooooomlemantisk 

Har dere noen gode tips? hva slags farger har dere? hva gjør soverommet ditt så fint?

Hohoho! Da vi pussa opp soverommet for noen år siden, ville vi ha litt farge på noen vegger, og andre hvite. Jadda, finner en fin tapet i butikken, og tenker at dette mønsteret så fint ut. Dem hadde det ikke til visning, men det jeg kunne se gjennom plastikken på rullen så fint ut, så da dama i butikke sier: Ja, dette er en soveromstapet, så tenkte vi---ok! Vel hjemme ruller vi ut litt, og min far som skulle hjelpe sier: Du, det er folk på denne tapeten! Nei, sier jeg---det er jo blomster! Nei, sier far....se! Å, joda....det stemte....innimellom alle blomstene så er det mennesker som...har.....ja....koser seg---veldig....

Så sånn tapet har vi!!!! Hihihihihihi!

hahahahaaaaa.....

Lyse, duse, kjølige farger. Unngå rødt, ihvertfall, siden det sies at den kan virke stressende og gi dårlig søvn. Blonder som detaljer, kanskje. emoticon

Snickers: Hahahahaha så fantastisk morsomt! Er det for inspirasjon til tider det då? ;-)

Her har vi det kjedeligste soverrommet ever! Vi bor i en liten leilighet så det ENE soverommet vi har er soverom, barnerom, kontor, oppbevarings plass og det som trengs.. Nå har vi altså blitt kastet ut av soverommet også så vi bor på stuen.. =S (som er like kjedelig, hehe)
Nå flytter vi om under 1 mnd så det gleder eg meg til!
Der vet jeg ikke hvordan vi skal ha det, men jeg vet vi skal ha lyse vegger og  jeg skal henge opp et stort bilde jeg har tatt selv av en solnedgang over sengen vår =)

Snickers skrev:
Hohoho! Da vi pussa opp soverommet for noen år siden, ville vi ha litt farge på noen vegger, og andre hvite. Jadda, finner en fin tapet i butikken, og tenker at dette mønsteret så fint ut. Dem hadde det ikke til visning, men det jeg kunne se gjennom plastikken på rullen så fint ut, så da dama i butikke sier: Ja, dette er en soveromstapet, så tenkte vi---ok! Vel hjemme ruller vi ut litt, og min far som skulle hjelpe sier: Du, det er folk på denne tapeten! Nei, sier jeg---det er jo blomster! Nei, sier far....se! Å, joda....det stemte....innimellom alle blomstene så er det mennesker som...har.....ja....koser seg---veldig....

Så sånn tapet har vi!!!! Hihihihihihi!

Jeg vet hvilken tapet det er.. Hihi.. Den er litt artig da.. Jeg sa bare; "Oi, så fin blomster tapet da.. Ehm, Næææh.. Det er noen som har seg her!" Flotters

Vel... Vi har mintgrønne vegger vi, så... Løper ut av denne tråden hahahah!!!

Mannebeinet skal ta ansvaret for oppussing av soverommet når vi kommer så langt! :)

Back
Topp