Trenger inspirasjon og ideer!

Snikende Ullteppe

Elsker forumet
Jeg har så lyst å lage noe! Men vet ikke helt hva [&:]
Jeg vil ikke tegne eller male (har gått litt lei siste tiden)
Jeg kan ikke hekle eller brodere og slikt (og har ikke utstyr til det heller)
Og min karriere som origami maker er over etter den blomsterballen jeg laget [&:] (herregud hvor lang tid det tar! har ikke tolmodighet til det der)

Noen med gode forslag?
Har søkt på nettet, men når en ikke vet helt sikkert hva en vil så er det vanskelig å få svar fra google [8D]

Hva med å sy en sommerkjole til snuppa. Må jo handle inn litt mønster og stoff og slikt, men er ikke vanskelig, og så er de jo så søte i hjemmelagede klær.

Ja er en god ide det [:D]
MEN
Jeg vil lage noe nå [8D] og jeg har ikke mulighet å komme meg til butikken [8D]

*er litt vansklig jeg skjønner du* [;)]

lag noe i trolldeig kanskje?[:D]

tenkte litt på troll deig ja... er lenge siden [:D]
Og det som renate sier kunne jeg jo og prøvd, selv om jeg er grønn på det området [8D]

Haha det høres ut som en grei deal siden jeg bare har 1 eksamen nå på våren, og faktisk synes det er alt for lite [8D]

ORIGINAL: *FruM*

Hva med å pusse opp noen møbler eller interiørting?! [:)][:)]
Enten ta noe du har, mal det eller spraye det, bruk decupage, tapet eller slike ting.
Det synes jeg er veldig moro!! [:D][:D]

DET! har jeg veldig lyst til!
Men må høre med sambo om det er greit å fikse på noen av møblene [8D]

Vi har så mye "nye" møbler og, så tørr ikke fikse på de. Men spisebordet + stolene vil jeg fikse litt på, men de har Kristian arvet fra besteforeldrene sine så vi får se  [;)]

[:-] Frister du med kake og ja! håhå. Synd du ikke bor i nærheten da [:(]

Scrappe? Vet ikke om du har prøvd det, men jeg elsker det i hvert fall... Med alle bildene du har av jenta di [;)]

ORIGINAL: villon

Scrappe? Vet ikke om du har prøvd det, men jeg elsker det i hvert fall... Med alle bildene du har av jenta di [;)]

Jada jeg scrapper [;)] Men trenger nytt album [:D]

ORIGINAL: Billo

Hva med å pusse opp noen møbler eller interiørting?! [:)][:)]
Enten ta noe du har, mal det eller spraye det, bruk decupage, tapet eller slike ting.
Det synes jeg er veldig moro!! [:D][:D]

DET! har jeg veldig lyst til!
Men må høre med sambo om det er greit å fikse på noen av møblene [8D]

Vi har så mye "nye" møbler og, så tørr ikke fikse på de. Men spisebordet + stolene vil jeg fikse litt på, men de har Kristian arvet fra besteforeldrene sine så vi får se  [;)]

Skjønner!! [;)]
Jeg synes det er veldig moro å sprylakke ting! [:-] Vi har hatt veldig masse sorte ting og alt det har jeg sprayet nå enten i sølv eller hvit. Også har jeg sprayet en god del småting til rommet til Thea i rosa! Veldig moro!! [:D][:D]

Ja spraylakk er superartig! [:D]
Men ser for meg at jeg gjør mer sånne ting når (om) vi får oss hus snart [:D]

Er jo ikke fornøyd med leiligheten og har nesten gitt opp å pynte og gjøre det fint her, siden jeg ikke har noe serlig eierforhold til det [&o]

Back
Topp