Trenger info...

x1xSweetmum27

Forelsket i forumet
Lurte fælt på noe nå.. har sett mange plasser her nå hvor de/dere skriver at babyen veier ditt og datt.. hvor for man den info ifra?? muligens det er bare meg som ikke skjønner noe men jeg vil også vite hva min baby veien nå som jeg er 28 uker.... [:-] for man den info fra lege evt jm??

takker for svar.. ps er 28 uker idag wohoooo.. eheheheh

[:-] fikk ikke jeg høre noe av når jeg var på UL. har papirene fra UL og fikk heller ikke skrevet opp noe.. [8|] kanskje jeg kan høre med legen om han kan få sent meg opp til ny UL?? hade jø vært litt greit å vite at han ikke kommer ut og skal veie 10 kilo lissom tihi (ok ti er kanskje litt i overdrevet men du skjønner hehe) føler jeg har såååååååå mye mindre i magen i forhold til første selvom jeg veien nesten 15 kilo mer nå enn med første mann i første svangerskap på samma tid. ... blir jo litt redd han kanskje ikke veier det han skal.... mhm...[:'(]

GRATTIS med 31 UKER wohoo... synes dette nærmer seg litt for for jeg hehe.. føler ikke jeg faktisk har kommet helt dit jeg egentlig er.. :P for meg så er jeg enda 12 uker på vei hehehe[8D] ikke sunket helt i papen her hehe

Hvis du prater med jordmor eller lege så kan du bli henvist til vekstestimering i uke 32 [;)]

Jeg fikk tilbud om det å har takket ja. Skal dit 20 april[:)] Spenende. Da får du vite hva babyen veier nå og hva de mener den vil veie ved fødsel.

ok... gjett om jeg skal det da.. tihi.. greit å vite om han blir stor eller ikke.. førstemann veide 3590g når han ble født og han ble født 14 dager før. noe de sa var normalt... så håper jo på at han her også blir like dan fordi det gikk ganske fint med første fødsel.. [8D]

Når du e rpå ultralyd så tar de mål av mage og hode, og utifra det så estimerer de hvor stor babyen er.
Hvis babyen din hadde vært veldig stor så hadde sagt ifra om det. Sier de ikke noe, så er de fornøyde. Vi pleier å spørre vi hva det ble.

På Din Side, så kan du gå inn på å se hva som er vanlig at babyen veier ved 28 uker. :)

Jeg stoler ikke helt på den ca vekten de kommer fram til.. men det stemmer sikkert i mange tilfeller! De sa at eldstemann var liten (ca 3000gr, 7 dager over termin). Da han kom 4 dager senere var han plutselig 4090gr.

Så det ble 4 dager i bekymring over at han vistnok var liten...

Back
Topp