trenger hjelpe ang sofa,..

LadyMom

Gift med forumet
Vi er igang og bygger hus på landet. Innvendig skal jeg ha nostalgisk stil. Men vil ha mørk skinnsofa pga har barn og hund. Har dere sett noen fine sofaer så gi meg gjerne en link eller et bilde [:)]

http://www.mobelringen.no/kolleksjon/produkter/stue/salonger-stoff/victory-yesterday-17554/nb

Denne heter yesterday fordi den er laget i gammel stil[:)]

Den yesterday synes jeg er mer retro enn nostalgisk egentlig... Hjemme hos foreldrene mine har de en svart skinnsofa som er litt nostalgisk, kan prøve å finne ut hva den heter.

IKKE kjøp Victory Yesterday!!!
Har de selv, kjøpt for 3,5 år siden og sitter nå her for andre gang med to stk rakna sittedeler...
Setene er delt opp i sømmer, og tåler ikke noe... [:@]
Har fått sydd de en gang for 1,5 år siden, nå blir det ny...

Jeg har vært på bohus nå. Det er en sofaserie som du kan sette sammen selv som heter Setup by furninova. Der kan en velge armlener osv... får også i skinn. Woo modellen syns jeg var veldig fin [:)]
Noen som har erfaring med den?
Den skal være veldig bra. Litt dyr, men skulle være bra kvalitet... [:)]

ORIGINAL: ~Alexandra~

IKKE kjøp Victory Yesterday!!!
Har de selv, kjøpt for 3,5 år siden og sitter nå her for andre gang med to stk rakna sittedeler...
Setene er delt opp i sømmer, og tåler ikke noe... [:@]
Har fått sydd de en gang for 1,5 år siden, nå blir det ny...

sammen

denne har jeg hatt pg¨å og skinnet på den bare flaker av etter en stund. blir virkelig ikke pent! Samme har skjedd med den søsteren til samboern hadde!

Back
Topp