trenger hjelp???

ønske er stort

Forelsket i forumet
etter å ha prøvd i ett år så har vi vært til utredning.alt ser bra ut,men vi blir ikke gravide.hadde en sa okt 08...
idag fikk jeg tr, på dag 3 må jeg ta blodprøve og videre skulle volvat sende henvisning til rikshospitalet eller porsgrunn...men hun sa ikke hva som skulle skje der.

er det noen som har vært i samme situasjon?hva er neste steg?

vanskelig å si, det er liksom litt opptil dere å bestemme hva dere velger av forsøkene

Dere vil nok få hjelp av ass. befruktning om dere ikke klarer det på egen hånd før den tid. Det er ofte litt ventetid på klinikkene, det varierer veldig fra sted til sted. De tre vanligste metodene for ass. befruktning er inseminering og IVF (m/u ICSI). Jeg er anbefaler deg å søke litt på google, der finner du mye om de ulike variantene. Medisiner bestemmes ut i fra type forsøk, innvendig ultralyd og din alder / helsetilstand. Masse lykke til!

ORIGINAL: ønske er stort

tusen takk for svar:)

igår når jeg fikk tr så mista jeg all håpet:(

Vet det kan være tungt å holde seg oppe, men tenk at nå får dere iallefall hjelp og vil være nærmere målet enn noen gang[:)][:)] Masse masse lykke til på veien og husk at det er bare å slippe ut følelsene her inne, vi er her for hverandre alle sammen[:)]

Back
Topp