Trenger hjelp!

*Snoopy*

Forumet er livet
Jeg er ferdig på jobb neste Fredag,skal gå og levere den videre sykemeldingen min i morgen på arbeid (gruer meg [8|] )Men er da sykemeldt ut august,og det er ingen friskmeldingsdato på sykemeldingen..Alse hørtes ut som hun legen ville sykemelde meg til permisjon begynner..Meeen lurer da på hvordan dette funker,må jeg da melde meg ledig eller vil jeg automatisk få penger når jeg er sykemeldt?Skal på Mandag og levere papirene til NAV på disse permisjonsgreiene,men vil gjerne vite om det er noen andre her inne i samme situasjon..Synes jeg så et innlegg for noen mnd'er siden,men husker ikke hvem det var som la det inn..[8|]

Eg har vært sykemeldt i mange mnd.
Og kommer til å være det til permisjonen begynner og.
Men er jo fast annsatt så er ikke arbeidsledig.

Var det det du mente?

ORIGINAL: Lilletrampepus

Ettersom lærlingtida di går ut så burde du høre med nav ja. Er mulig du får fortsette på samme sykepengegrunnlaget, men det er også mulig at du hopper over på arb.ledighetstrygd. 

Vel det var jo det som var planen fra starten av og gå over på arb.ledighetstrygd..Men siden jeg er sykemeldt ble jeg litt usikker,men får høre med NAV på mandag da,om jeg finner ut noe mer..Eller han sjefen der jeg jobber vet det nok han også da så..Takk for hjelpen [:D]

ORIGINAL: *Snoopy*

Ettersom lærlingtida di går ut så burde du høre med nav ja. Er mulig du får fortsette på samme sykepengegrunnlaget, men det er også mulig at du hopper over på arb.ledighetstrygd. 

Vel det var jo det som var planen fra starten av og gå over på arb.ledighetstrygd..Men siden jeg er sykemeldt ble jeg litt usikker,men får høre med NAV på mandag da,om jeg finner ut noe mer..Eller han sjefen der jeg jobber vet det nok han også da så..Takk for hjelpen [:D]

Vi får krysse fingrene for at du får fortsette på sykepenger. For om du må over dagpenger,vil du gå drastisk ned,du vil få ca 63% av tidligere inntekt.
Men tar jeg ikke helt feil så kan du fortsette på sykmelding. For om du melder deg arbeidsledig skal du i utganspunktet kunne ta jobb på dagen,og det blir jo vanskelig i din situasjon nå.

ORIGINAL: linko

ORIGINAL: *Snoopy*

Vi får krysse fingrene for at du får fortsette på sykepenger. For om du må over dagpenger,vil du gå drastisk ned,du vil få ca 63% av tidligere inntekt.
Men tar jeg ikke helt feil så kan du fortsette på sykmelding. For om du melder deg arbeidsledig skal du i utganspunktet kunne ta jobb på dagen,og det blir jo vanskelig i din situasjon nå.

Ja og den var jo ikke noe og skryte av den inntekten der da [8|]Ja legen på sykehuse mente det ble alt for bakvendt for meg og måtte stresse med måltider og måle blodsukkeret på jobb...Så vi for krysse fingrene for det beste [:D]

Back
Topp