Trenger hjelp! :)

Karma27

Forumet er livet
Bor du i nærheten av en princessbutikk?
(Ikke Kvadrat eller i Kristiansand :P )

Jeg skulle så gjerne hatt 2 stk stellehåndklær i serien SUPERNOVA, i grått...
Ikke de som er 90x90, men den andre størrelsen.. De selges ikke lenger, så må være om noen butikker tilfeldigvis har igjen...
Fikk kjøpt to av de i 90x90 i dag, men vil så veeeldig gjerne ha den andre størrelsen og...
Hvis DU går forbi en princess-butikk, har du bry å sjekke om de har? Og legge de av for meg? Og si hvilken butikk det var i? I verste fall, kanskje til og med kjøpe de for meg og sende til meg? (jeg betaler selvfølgelig både varene og frakten :) )

(Ikke Kvadrat eller i Kristiansand :p )

Ikke de som er 90x90, men den andre størrelsen.. De selges ikke lenger, så må være om noen butikker tilfeldigvis har igjen...
Fikk kjøpt to av de i 90x90 i dag, men vil så veeeldig gjerne ha den andre størrelsen og...
Hvis DU går forbi en princess-butikk, har du bry å sjekke om de har? Og legge de av for meg? Og si hvilken butikk det var i? I verste fall, kanskje til og med kjøpe de for meg og sende til meg? (jeg betaler selvfølgelig både varene og frakten :) )
Er de i nettbutikken eller, så man kan se hvordan de ser ut? :)
Jeg skal på Princess i morgen og hente noe jeg har bestilt fra nettet faktisk, så kan sjekke da :)

(Ikke Kvadrat eller i Kristiansand :p )

http://issuu.com/broshuri/docs/pages_6791384ab9fddf/39 <-- Fant bilde her. Er det 50 x 90 du skal ha da? :)

Hvis du ringer amfi mandal og hører om dem har, så kan jeg kjøre ned og kjøpe for deg. :)

Hvis de ikke finnes noen steder; jeg sjekker her på fredag, så får du få det i posten ;)

Kan alltids sjekke her og... På østlandet ;) skal ut på fredag :) kan jo bare sende i posten :p

Meiner dei har denne typen her så eg bur i sogn på princess.. Kan sjekke ein dag om ingen av dei andre kan fikse d.:) viss du e int? Grå du eventuelt ville hatt?

Back
Topp