Trenger hjelp!

tf

Forelsket i forumet
Vi var hos barnelege med Hanna i går, pga hun er litt sen i motorisk utvikling. Det ble prat om en diagnose som er relativt sjelden, og forbigående? Men nå når jeg skal søke på navnet på den tilstanden for å lese om det husker jeg ikke... :-(  Det er to ord, det første begynner på P, det andre lurer jeg på om var W?

*lykkeligst* skrev:
Parafreni ett eller annet? (Husker ikke hva det andre er). Parafreni betyr iallefall sen

Prøvde søke på parafreni, men da kom det bare opp artikler om psykiske diagnoser så det ut for. Men takk :-)

tf skrev:

*lykkeligst* skrev:
Parafreni ett eller annet? (Husker ikke hva det andre er). Parafreni betyr iallefall sen

Prøvde søke på parafreni, men da kom det bare opp artikler om psykiske diagnoser så det ut for. Men takk :-)

Ordet betyr bare sen, og det er mye brukt i schizofreni f.eks. ja. Men det er en diagnose som går på sen utvikling på barn også, men jeg husker ikke det andre ordet. Hadde ekstremt lite om dette på skolen, og det er en stund siden

*lykkeligst* skrev:

tf skrev:

*lykkeligst* skrev:

Ordet betyr bare sen, og det er mye brukt i schizofreni f.eks. ja. Men det er en diagnose som går på sen utvikling på barn også, men jeg husker ikke det andre ordet. Hadde ekstremt lite om dette på skolen, og det er en stund siden

Å, ja. hehe.. Nå skjønte jeg det.. ;-) Det var bare merkelig vanskelig å finne ut av dette

Back
Topp