Trenger hjelp/tips

LaMore^

Glad i forumet
til å velge farge på vognen. Jeg har bestemt meg for å kjøpe TFK vogn på kiddies24.de. Men klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg skal ha på vognen. Vi vet jo ikke kjønnet så rosa, lilla å rød er utelukket  For sambo spiller ikke det så stor rolle, han sier seg enig i de fargene jeg har foreslått og er ikke til stor hjelp med valgets kvaler..

http://www.kiddies24.de/shop/en/Strollers-Carriers/Multifunction-Stroller/TFK-Joggster-Twist-Facelift-Set-2-incl-Multi-X-Carry-Cot-CARBO-GRAU-GREY-2012::24997.html

Grå er fint vel??? Superfint med både lyserosa og lyseblått teppe inni også :) Og det letteste å holde rent... Ville sååå gjerne ha grå vogn selv, men mannen nektet - han ville ha marineblå, og da ble det svart, ingen skulle få viljen sin ;)

lilly_lane skrev:
Grå er fint vel??? Superfint med både lyserosa og lyseblått teppe inni også :) Og det letteste å holde rent... Ville sååå gjerne ha grå vogn selv, men mannen nektet - han ville ha marineblå, og da ble det svart, ingen skulle få viljen sin ;)

Hehe.. skjønner:) Heller litt for svart hos meg også, men synes grå også så litt fint ut:) Ja skulle ønske sambo va litt mer bestemt akkuratt her altså:)

Jeg syntes den brune var veldig fin :)

Jeg liker grå :) Bestilte ført svart vogn, men synes det blir så stor kontrast mellom svart og andre farger, da ble grå bedre og ga en "mykere" overgang til vogntepper både i gutte- og jentefarger :)

Sayonora skrev:
Jeg liker grå :) Bestilte ført svart vogn, men synes det blir så stor kontrast mellom svart og andre farger, da ble grå bedre og ga en "mykere" overgang til vogntepper både i gutte- og jentefarger :)

Ja det er det jeg også tenker:) Kommer garantert til å enten ha blått eller rosa vognteppe:)

Back
Topp