Vi har konfirmant i år, og jeg står nå med en bunke invitasjoner jeg skal fylle ut.
Alt står skrevet, jeg skal bare putte inn personlige delene :p
I Invitasjonen står det:
I samband med konfirmasjonen til --------------------------------------------------
Har me den gleda og be------------------------------------------------------------
Til--------------------------------------------------
--------------Dag Den------------------------------Kl-----------
Adresse------------------------------------------------
Helsing frå------------------------------------------------
Det er den linja etter "Til" jeg funderer på, hva skriver jeg der?
Trodde først det var konfirmasjon som skulle stå der, men det står jo allerede ferdig utfylt.
Så da tenker jeg, skal det stå feks Fest? Eller skal jeg skrive hva som blir servert, feks koldtbord og kaker?
Er borgerlig konfirmasjon, så det er bare et par stk som blir invitert med på selve seromonien, pga begrenset plass i salen. Men alle gjestene blir invitert til festen etterpå, og da serverer vi koldtbord, og følgenede kaffe og kake.
Så jeg ser jo for meg at jeg skal skrive "koldtbord og kaker"?
*føler seg blond*
Alt står skrevet, jeg skal bare putte inn personlige delene :p
I Invitasjonen står det:
I samband med konfirmasjonen til --------------------------------------------------
Har me den gleda og be------------------------------------------------------------
Til--------------------------------------------------
--------------Dag Den------------------------------Kl-----------
Adresse------------------------------------------------
Helsing frå------------------------------------------------
Det er den linja etter "Til" jeg funderer på, hva skriver jeg der?
Trodde først det var konfirmasjon som skulle stå der, men det står jo allerede ferdig utfylt.
Så da tenker jeg, skal det stå feks Fest? Eller skal jeg skrive hva som blir servert, feks koldtbord og kaker?
Er borgerlig konfirmasjon, så det er bare et par stk som blir invitert med på selve seromonien, pga begrenset plass i salen. Men alle gjestene blir invitert til festen etterpå, og da serverer vi koldtbord, og følgenede kaffe og kake.
Så jeg ser jo for meg at jeg skal skrive "koldtbord og kaker"?
*føler seg blond*