Trenger hjelp til å velge julekort...

maispirrevipp_bakes

Forelsket i forumet
Nå tror jeg jeg er ferdig med julekortet. Men vet ikke helt hvilken farge jeg skal ha, selv om jeg tror jeg har en favoritt. Og lurer på om du ser noen typiske ting som bør endres på? Jeg tror jeg har sett meg blind på kortet, det eneste er at jeg lurer på om bildet der unga sitter på siden av hverandre bør gjøres litt større, slik at de kommer litt utenfor matten, og om jeg evnt skal jukse litt, klippe bildet i to og sette de en anelse nærmere hverandre? 

*poof*

La til et grønt kort også. Hvilket ville dere  valgt av disse tre? (Da forutsatt at jeg legger skygg epå de to første også...)

Jeg likte best det øverste, men de var fine begge to.

Fine begge to, men jeg hadde helt klart velgt den nederste, blå!

Er liksom litt mer jul synes jeg!

ORIGINAL: Mochicka

Fine begge to, men jeg hadde helt klart velgt den nederste, blå!

Er liksom litt mer jul synes jeg!

Det er det jeg også tenkte litt på. Først likte jeg best den brune, og hadde den som klar favoritt, men når jeg så de mot hverandre, er den blå mer jul...[8D] Men det er fryktelig vanskelig å velge.
Kanskje jeg skulle prøve å lage en som går i grønt også??? Bare for å gjøre det enda vanskeligere å velge... 

HVa med rødt og grønt?
hehe!
Hva er mer jul enn det?

Men jeg likte veldig godt den blå!!!

ORIGINAL: VilSåGjerne

må ha den du hadde i går,for den var så fin[:D]

Mohaha...
Ja, det kortet hadde vært noe å levere ut til familie og venner ja...

Det grønne syns jeg... Var mest jul!![;)]

øverste[:D]

Bare for å gjøre det ennå vanskligere... men hva med det øverste blå, men med røde rammer på bildene???[8|][;)]

Det blå med rød skrift syns jeg var det fineste:)

Du var kjempe flink til å lage selv da;)

Lyst til å lage for meg og [:)]???

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Bare for å gjøre det ennå vanskligere... men hva med det øverste blå, men med røde rammer på bildene???[8|][;)]

Testet det ut, men det ble litt overkill mot nisseluene og den røde vogna.

Men jeg tror vi har bestemt oss for det blå med rød skrift, eller muligens det grønne. Eller muligens noen av hver...[8D]

ORIGINAL: *mocca*

ORIGINAL: Perlemor til to

Det grønne syns jeg... Var mest jul!![;)]

HEY! Nå som jeg nesten hadde bestemt meg for det blå...[&:][;)]

Tusen takk for linken forresten, fant knallmasse bra der!

Back
Topp