Trenger hjelp til å tyde bilde :)

Chicagirl87

Andre møte med forumet
Hei. Vært på privat ultralyd. Er 19 uker på vei. Gynekologen var helt sikker på at jeg venter en gutt, men jeg klarer fortsatt ikke å tro helt på det. Hun tok til og med bilde av tissetassen hans, men jeg tenker det kan være en klitoris??? Kan dere vær så snill hjelpe meg å se på bilde jeg har lagt ved og si deres mening?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    105,1 KB · Visninger: 251
Må si han viste seg godt frem den gutten der! Kan umulig være klitoris som er så stor!

Neppe jente, jentene har ca ikke tissefant igjen i uke 13 :)

Ikke til å ta feil av den der vel? Er jo frittstående og rett ut! Hadde det vært urinrøret på en jente ville det vel ligger nærmere kroppen?

Hei :) takk for alle svar.. Jeg har en gutt allerede og håpet virkelig det skulle være jente denne gangen. Har hatt skikkelig jente følelse. Jeg har hørt om mange som har blitt fortalt feil av gynekolog så derfor tenkte jeg hun hadde tatt feil

De som har blitt fortalt feil er de som har vært på UL uke 12-14. Da er det ikke sikkert man kan skille kjønn.. Men uke 19 derimot. Skal ikke gå an ha så stor klitoris på det stadiet :p

Det der må da helt klart være en penis? Var mer som tre klumper hvor ingen stod rett ut på jenta mi nå. Med sønnen min sist så var det som på ditt ul bilde!

Jeg var på Ul igår, 19 uker .. Og vi fikk beskjed at vi venter jente ;) jeg hadde skikkelig guttefølelse, men tok vist feil :p
Ditt bilde ser ut som gutt! Tror ikke de har tatt feil altså ;)

Jeg synes det ser veldig ut som en gutt :) Gratulerer så mye med en guttebaby på vei! :Heartblue

Enig med de andre altså. venter jente nr 2 her og det ser helt annerledes ut enn på dette bildet ;)

Hei :) ikke misforstå meg, jeg er glad uansett. Er alene med sønnen min venter nr. 2 med samme far. Et engangstilfelle da vi møttes i jula, men jeg er glad det skjedde. Har hørt om fler som har fått vite at de venter gutt men at det har vist seg og være feil. Derfor tenkte jeg at det kunne være slik. Syns det Dr så greit å snakke om det her , har ikke så veldig mange andre å snakke med elles. Tusen takk for svar. Nå kan jeg være trygg på at det gyn sa stemte :)

Ser ut som en liten gutt, ja :D Jeg venter jente, og legen kunne se skambeina hennes klart og tydelig :p

I uke 19 er kjønnsorganene ferdig formet så en tiss skal ikke lengre kunne bli forvekslet med klitorisen eller genital tubercle. Selvfølgelig er kjønnene veldig hovne så det er ikke ukjent sak at flere har fått opplyst feil kjønn på OUL :-)
Jeg fikk 100% gutt på første og 95% jente på andre ultralyd, så har satt opp en tredje for å få det avkreftet ;D

Jeg syns det ser ut som gutt, men når de tar bilde slik opp i stumpen så kan navlestrengen forveksles med guttedeler.

Hei :) kommer med en liten update. Endelig vært på oul på ahus. Alt be med baby i magen men... Jordmor mente det var en jente ??? Nå er jeg kjempe forvirret. Baby lå ikke optimalt til så det var vanskelig å se, men hun tippet det ut i fra det him så.
HVa skal jeg tro nå? Da jeg var på privat ul så gjorde gyn vaginal scan for å si kjønnet med sikkerhet. Skal jeg tro mer på det da? At det er en gutt?

Beklager at jeg syter men nå er jeg kjempe usikker

Hei :) kommer med en liten update. Endelig vært på oul på ahus. Alt be med baby i magen men... Jordmor mente det var en jente ??? Nå er jeg kjempe forvirret. Baby lå ikke optimalt til så det var vanskelig å se, men hun tippet det ut i fra det him så.
HVa skal jeg tro nå? Da jeg var på privat ul så gjorde gyn vaginal scan for å si kjønnet med sikkerhet. Skal jeg tro mer på det da? At det er en gutt?

Beklager at jeg syter men nå er jeg kjempe usikker
Tror fortsatt gutt jeg. Jenter har som sagt ikke "penis" lenger sist du var på
Ul, altså uke 19 :-)

På min oul kunne ikke jordmor si hva det var .. ;p jeg kunne heller ikke helt si hva jeg så. Ligne på jentetiss men også gutt;p

Back
Topp