Trenger hjelp til å regne hvor langt jeg er på vei :)

Bruker96tu

Betatt av forumet
Hei :)

Jeg sliter litt med å finne ut hvor langt jeg egentlig er på vei.. Har prøvd alle terminkalkulatorene jeg har kommet over på nett, men alle gir forskjellig svar. Og jeg vil jo finne ut om jeg egentlig tilhører mai eller april forumet :) Skjønner heller ikke helt hvordan vi regner mors uke og fosterets uke?

Syklusen min har iallefall alltid vært stabil på 30 dager. Jeg hadde sist mens 21 juli :) Hvor langt er jeg da på vei? :)

Også lurer jeg bare på siden jeg testet positivt veldig tidlig, og positiv digital allerede 11 dpo.. Er det da trolig at eggløsningen har skjedd noen dager før jeg tror? Eller er det vanlig å få positiv test så tidlig? :))

Tusen takk for svar :D
 
Vil gjette på 1 mai!:)

Og ja, kan teste positivt så tidlig!;)
Jeg gjorde det og vet nøyaktig når EL var;)
 
Okei takk for svar :) Når jeg bruker babyverden sin kalkulator og setter inn 21 juli og 30 dagers syklus havner jeg på 30 april.. Men nøyaktig dato er vell umulig å finne ut av siden jeg ikke testet etter EL :)
 
Antall uker du er på vei regnes i hvert fall ut fra første dag i siste mens :)
 
Har aldri stolt på BV sin!:p

Men jeg testet meg sist lørdag og den var positiv og skulle ikke ha mensen før torsdagen!;) så ble ganske mangen tester!:p men eneste du måte å finne det ut på er jo ultralyd!;)
 
Du kan jo bare være på begge forum :)Sist svangerskap ble jo terminen min flyttet frem og tilbake for hver ultralyd jeg var på :p Og jenta mi var 7 dager på overtid uansett, så denne termindatoen er jo ikke så farlig :)
 
Jeg ville da tatt 21 juli også bare ikke sagt noe om hvor lang syklus du har. Ihvertfall hvis du tror el var før midt i perioden. Jeg har begge gangene vist når jeg har hatt el men ul/oul stemmer alltid bedre.. Å jeg fødte på oul termin.

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)
 
Back
Topp