Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Alle var skikkelig fine, men er usikker på KaylaNavn ble plutselig kjempe vanskelig her i heimen.
Vi er helt uenige, men kom frem til en liten liste etter
en laaaaang kjøretur (8 timer hver vei) til hovedstaden for et par uker siden
- Michael
- Leah
- Madelene
- Kayla
- Julie
- Isabell
Av de her synes jeg Marielle... kjenner ikke noen som heter d og fan av at jeg skal ha et navn som jeg ikke forbinder med andre..
- Malene Henrik Felix Oskar
- Celine
- Kine
- Andrine
- Melissa
- Sanna
- Henriette
- Marielle
- Iris
- Bianca
Oi. Sånn tilfeldig spørsmål: har du lest Sagaen om Isfolket? Sykt mange fine navn der. Saga og MikaelVi blir nok ikke enige før baby er ute
jeg liker
Benjamin
Tristan
Mikael
de er ikke brukt i storfamilien før som er bra
Emma
Emilia
Ylva
Heller ikke brukt i storfamilien

JaOi. Sånn tilfeldig spørsmål: har du lest Sagaen om Isfolket? Sykt mange fine navn der. Saga og Mikael![]()
Sunniva er på listen her også. Kunne tenkt meg Sølve ogsåJalove it
Sunniva og Sol er fint
Matthias og Dag

Ja det er fintSunniva er på listen her også. Kunne tenkt meg Sølve også![]()
Sunniva er på listen her også. Kunne tenkt meg Sølve også![]()
Hunden min heter SagaIsfolket har vakre navn! Jeg elsker Viljar og Saga.

Her blir det Luna om det blir jentedet er vi begge enige om.
Så for min del står det mellom
Loke, Balder, neo. Luke om det blir gutt sambo er ikke helt enig

Har ikke ladet guttenavn enda. Holder en tommel på at det må være litt særegent såå ikke alle andre heter detVi er enige om Luna hvis det blir jente her også, for et morsomt sammentreff. Virkelig et av de mest nydelige jentenavnene jeg kan tenke meg
Om det blir gutt tenker vi enten Gabriel eller Rafael, men fortsatt ikke landet helt på den.
Har ikke ladet guttenavn enda. Holder en tommel på at det må være litt særegent såå ikke alle andre heter det