Trenger hjelp!! (litt lang)

Ramnan78

Elsker forumet
Hva ville dere ha gjort. sitter her me noe jeg selv kanskje ikke vil karakterisere som rier, men kynnere. Toppene er delvis ganske harde, men egentlig ikke så spesielle lell, hehe. Varer fra 50-70 sek. og vil liksom ikke forsvinne helt når jeg skifter stilling eller går. Det er 1 1/2 time til sykehuset. Har ikke ringt føden for å høre, da jeg kanskje ikke synes de er for harde. Burde jg høre med dem eller se det an?

Ojoj, 1 1/2 time er lenge da.. men er det regelmessig? hvis du tar tiden på det en liten stund da, å får et mønster etterhvert.... så kan du jo ringe da!! trenger jo ikke være så sterke i begynnelsen[:)]

Har vært slik siden ca kl. 19 i kveld, men det er ingen regelmessighet i dem, derfor blir jeg veldig usikker. Kan gå både 15 og 40 min mellom de.....

Hmm...hva med bare å ringe føden og forklare for dem?Er bedre å ringe en gang for mye en en gang for lite...selvom det er laaaaang avstand...kan hende det er noe i gjære vettu[:)]

Hmmm. Har vurdert lenge nå om jeg skal ringe eller se det an. Føler meg liksom som en liten hypokonder oxo da hvis jeg ringer, forklarer situasjonen, får beskjed om å komme inn på sjekk, så er det likevel ingen ting på gang. Smertene (hvis de kan kalles det) er liksom ikke noe spes, selv om jeg kjenner det da....

Uff...skal innrømme at jeg selv er litt sløv med å ringe om det skulle være noe pga jeg er så redd for at det skal virke som jeg maser for mye eller er for hypokonder[&:] Men er GARANTERT de som er verre enn deg...og føden har nok mange ganger mottatt telefoner fra bekymrede førstegangsfødende[:)] Nei...gjør det stikk motsatte av hva jeg gjør også ringer du dem...forklarer...og nevner avstanden imellom...så er det jo opp til dem om de tar deg imot eller ikke[:)] Ønsker deg uansett masse lykke til...og at du sier fra om det blir verre...FOR DA RINGER DU DEM IALLEFALL!!!!Dermed basta...[8D]

Takk for svarene. Er forresten andregangsfødende, men snart 7 år siden sist, hehe. Tar nok kveld nå og ser det hele an. Klarer fint i snakke samtidig ja, hehe. Sier gonatt jeg da, så kommer oppdatering i morgen om det ikke skjer noe i kveld/natt.

Ikke noen bebi på meg i natt, så da blir det vel en april-babi på meg oxo da[:)]

Back
Topp