TRENGER HJELP!!!!!!(jobbsøknad)

tippetue

Forumet er livet
skal søke på en jobb, men der må jeg fylle ut et ferdig skjema på nette, å jeg skjønner ikke en dritt av det!!!!!!!!!!
noen her som har gjort det????

er masse spørsmål, første siden skal jeg fylle ut parsonalia, andre siden utdanning å arbeidserfaring(men får bare fylt inn arbeidsarfaring) så er det side med kurs å kompetanse, så en diverse side, hvos jeg skal laste opp cv`n min, å skrive på referanser, men har jo alt skrevet opp all erfaring!!!! så på siste side skal jeg skrive  en søknadstekst, men hva i H skal jeg skrive i den, alt er jo allerede nevnt!!!!!!!!!!!

trenger hjelp!!!!!!!!

Å hater sønne skjemaer!!
tar ørten timer å fylle ut.
Men det er godt du kan lagre den

Du må bare følge bruksanvisningen

men har jo alt svart på spørsmål om meg selv å all den driten der.....blir gal er en spesifikk jobb, men blir jo bare vas der det står søknadstekst, for har jo alt skrevet det de trenger å vite.....åååååååååå

Hvilken side er du på? Jeg satt med dette igår og idag[:)] Kanskje jeg kan hjelpe deg?

ORIGINAL: skytte76

Hvilken side er du på? Jeg satt med dette igår og idag[:)] Kanskje jeg kan hjelpe deg?

er en jobb jeg fant på nav.no

vet ikke hva siden heter, men hva skrev du der det står søknadstekst??

Jeg skrev bare litt om meg selv og alder, hovedtrekk av erfaring fra det som var relevant for søknaden og at jeg håpet på et positivt svar. Skrev bare noen korte linjer. Sendte søknad igår kveld og skal på intervju allerede kl 10 imorgen[;)] 

så spennende da!!!!

tenkte om man skulle skrive som en vanlig søknad der jeg....

dette har jeg skrevet nå er det greit nok???

Jeg viser til Deres utlyste stilling på nette (nav.no)
Jeg er ei jente på 22år som er utdannet barne-og ungdomsarbeider.
Glitter AS ser ut som en spennende arbeidsplass som man kan utvikle seg i.
Mine tidligere arbeidskolegaer har omtalt meg som en person med mye godt humør å god samarbeidsvilje.

Så veldig greit ut det der, men jeg ville fått med at du er blid og positiv også i setningen med alderen din. Mange arbeidsgivere som setter pris på blide medarbeidere som ikke er redd for å ta i et tak[;)] Gjerne også at du liker å omgåes andre mennesker og er serviceinnstilt[:)] 

Så veldig greit ut det der, men jeg ville fått med at du er blid og positiv også i setningen med alderen din. Mange arbeidsgivere som setter pris på blide medarbeidere som ikke er redd for å ta i et tak[;)] Gjerne også at du liker å omgåes andre mennesker og er serviceinnstilt[:)] 

dette står jo i CV`n min!!!!!!!! må jeg nevne det igjen??

Lurt å skrive hvorfor du önsker jobben, og hva de kan anse som interessant med deg. Og litt om evt arbeiderfaring som de kan gjöre seg nytte av, og som kan väre positivt i forhold til denne jobben

Det feltet du skriver i er det som vises på førstesiden til arbeidsgiver og det er greit at de ser det med første øyekast. Trenger ikke utdype det noe, bare en kort liten setning. Jeg tok det med på min.

ORIGINAL: ~Sol~

Lurt å skrive hvorfor du önsker jobben, og hva de kan anse som interessant med deg. Og litt om evt arbeiderfaring som de kan gjöre seg nytte av, og som kan väre positivt i forhold til denne jobben

men alt dette står jo i cv`n min å i tidligere spørsmål jeg har svart på....

å hva skriver man når man vil ha jobben da, kan ikke skrive at jeg vil ha jobben fordi jeg er arbeidsledig!!!

Det feltet du skriver i er det som vises på førstesiden til arbeidsgiver og det er greit at de ser det med første øyekast. Trenger ikke utdype det noe, bare en kort liten setning. Jeg tok det med på min.

oki....hmm. dette er vasnkelig!!!!!!

Dette skrev jeg i mitt felt:

Jeg er ei blid og positiv dame på 30 år som søker stillingen som helsesekretær. Jeg er for tiden arbeidsledig, men har et høyt ønske om å komme meg ut i jobb så fort som mulig på nyåret. Har jobbet noe på legekontor fra før som vikar og har hatt praksistid på legekontor. Der har jeg i hovedsak vært på laboratoriet med prøvetaking og i resepsjonen med kundebehandling og telefoner. Håper på et positivt svar.

åååå. tusen takk!!!!!!!!!

da får jeg prøve å forme det på den måten:)

kjempe snilt av deg/dere å hjelpe meg!!!!

Bare hyggelig[:)] Derfor vi er her vet du[:D] Lykke til med søknaden. Skal krysse fingrene for at du får jobben[:)]

Back
Topp