trenger hjelp jeg!!!!!

Søøtnoos

Elsker forumet
lillegutt har feber... og jeg skulle gi han stikkpille og leste på pakkningen at det er fra null til fire mndr... leo er tre og en halv.. så nå som jg skulle gi leste jg litt nøyere og der sto det 0-6 kg etter dette anbefales 125mg... jeg ga en stikkpille og det jeg lurer på da er: skal jg gi en stikkpille til iomed leo er 7310 g altså en kg mer en på pakningen...(damen på apoteket spurte bar hvor gammel han var så ho ga mg self den da) litt kronglete skrevet men håper dere forstår og svare[:o][:o][:o]

Må bare høre om jeg forsto deg rett. Gav du en stikkpille på 60mg?

ORIGINAL: Hanne79

Må bare høre om jeg forsto deg rett. Gav du en stikkpille på 60mg?

ja gitt en på 60 mg og lurer på om j skal gi en til??? siden de sier 125mg annbefales barn over 6 kg

Siden du ha gitt han 1, ville jeg sett om feberen gikk ned før jeg prøvde med 1 til.

Håper gutten din blir fort frisk. God bedring!

jeg hadde kommet til¨å målt etter1 time ca for å se om den hadde funket. Tror ikke jeg hadde gitt noe mer men.

Ja, gi en til ellers vil du få liten eller ingen effekt:)

Alderen på pakningene er veldig misvisende, for det er kg det går på.

6-12 kg:

1 stikkpille à 125 mg 3 ganger i døgnet

jeg ville ventet en time til å sett om feberen hadde gått ned å hadde den ikke d gitt han en til....

god bedring med lille gutt

nå svarer dere forskjellig her[:o][:o][:o][:o]wath to do?????

ORIGINAL: kakkeline

jeg ville ventet en time til å sett om feberen hadde gått ned å hadde den ikke d gitt han en til....

god bedring med lille gutt

den kan ha effekt selvom han er 7 kg`???? vil ikke han skal ha vondt

ORIGINAL: Mamman til leo!!

ja,det skal den vell.  sjekk om ei stund og eventuellt gi en til da.[:)]

ORIGINAL: Mamman til leo!!

Har gjort det samme selv tidligere, og da holdt det med en! [:)]

vent litt og se om den funker, se på allmentilstanden  hans, virker det som han ar vondt da??????

han surver osv når han er våken... har en misstanke om at disse tennene fortsetter... han driver joh og får de nå... ser hvitt i gommen oppe og sånne små kuler... mn nå sover han

Jeg hadde (og har tidligere) gitt 2 [;)]

ORIGINAL: Divinity

Siden du ha gitt han 1, ville jeg sett om feberen gikk ned før jeg prøvde med 1 til.

Håper gutten din blir fort frisk. God bedring!

Back
Topp