TRENGER HJELP AV DERE!!!!!

Bollapinnsvin

Elsker forumet
Nå har det seg sånn at jeg har blitt spurt om å lage bryllupskake til min kusine. Men de skal ha bryllup på Gresk vis... og da ønsket de at pynten på kaken skulle være gresk inspirert! Hva i svarte skal jeg finne på som er Gresk inspirert kakepynt?!?!?!?!? De ønsker marsipankake og det er jo greit. Men det var liksom pynten da.
Kom med forslag jenter for jeg har ikke peiling på gresk pynt! [:D]

Hva med å bruke sånn gresk mønster? sånne linjer/kryss, klarer ikke forklare men skjønner du hva jeg mener?
Og så har du jo greske guder da [:)] Men det er kanskje litt avansert

Ja jeg vet hvordan sånn mønster er.Fant det på nettet i stad Og tenkte kanskje at jeg kunne "ramme" inn kaka med det... men hva inni eller midt på kaka om du skjønner?

hemm ikke lett,men jeg bruker å hente inspirasjon fra http://www.cacas.no/ når jeg skal lage kake å står fast. Men gresk inspirert var litt vanskelig blir jo kansje litt teit med flage å på ei brudekake....[8|][8D]

Ja, jeg har vært der også, men hjelpe meg det var ikke lett. Får kanskje ringe brudeparet og høre om de har sett for seg noe....

ja sanelig ikke noe lett oppgave du har fått[8|] Men den blir nok kjempe fin til slutt skal du se[;)]

ORIGINAL: Mirage

kan du ikke få et bilde av noe gresk-inspirert, f.eks gresk mytologi og få gjort det om til spiselig bilde på et bakeri?? [:)]

Ja jeg var inne på tanken. Altså ha den derre greske borden rundt og så et stort bilde i midten. f eks akropolis....... hmmmm tenke tenke. Vi får se [:D]

Back
Topp