Trenger hjelp ang takkekort! *nå med nytt bilde*

Stilig med blå sløyfe, men hvis det bare skal være ett bilde holder jeg fremdeles en knapp på det i farger.

Eg tykte svart kvit med blå sløyfa va finast. Det hadde ge på mitt takkekort òg!

ORIGINAL: sjokomuffin

oooi klarer ikke bestemme meg!! [:-]

syns det ble veeldig stilig det i sorthvitt med blå sløyfe..
hmm hva syns du selv da? [:)]

åååå..klarer heller Var nesten sikker på den med farger..men så likte jeg den i SH med blå sløyfe!!

Synes det i farger er finest. Det var fint det siste også, men ville da hatt det helt i svart/hvitt, ikke sepia (om det heter det..)

Kjempefint bilde til dåpstakkekort!!!![:)]

Med farger [:)]

ORIGINAL: pocahontas1

Synes det i farger er finest. Det var fint det siste også, men ville da hatt det helt i svart/hvitt, ikke sepia (om det heter det..)

Kjempefint bilde til dåpstakkekort!!!![:)]

SH Tint [;)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Synes fortsatt det med farger er finest jeg [:)]

Enig!!! [:)]

Jeg er forsatt svak for den med farger. men jeg liker veldig godt fargebilder med babyer på. Når de er naken blir bildet litt mer delikat SH.  Pluss bakgrunnen sku vært lys. Kan bli litt mye sort ellers. Men det er min mening. Flott bilde av en herlig gutt uansett [:D]

Jeg synes det med farger var finest [:)]

Det i svarthvitt med blå sløyfe kan du f.eks. bruke som forsiden på et dåpsalbum? [:)]

Tusen takk alle sammen [:)] Det ble farge bilde tilslutt! Og så tar jeg den med blå sløyfe selv og putter i ramme [:)]

Back
Topp