Trenger gode tips

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Har kjøpt en del pyntebånd i metervis til scrappingen nå, men hvordan oppbevarer dere dette???? Nå ligger alle mine i en pose, men der er jo bare fullt kaos oppi der, og alt blir bare ei stor floke.... Noen som har noen gode tips????

jepp jepp jepp!
Når du har brukt opp f.eks aluminiumsfolien så tar du det "røret" som folien har vært på, limer mønsterark rundt, tar en tråd eller ett bånd gjennom den sånn at du kan henge den opp, også tar du å taper enden på båndet og snurrer rundt! Får plass til ganske mange bånd på en sånn. ca 7-10stk "ruller" med bånd!
lagde meg 2 sånne her om dagen [:D]

Knotete forklart, håper du skjønte hva jeg mente [;)]

ORIGINAL: MiaC

jepp jepp jepp!
Når du har brukt opp f.eks aluminiumsfolien så tar du det "røret" som folien har vært på, limer mønsterark rundt, tar en tråd eller ett bånd gjennom den sånn at du kan henge den opp, også tar du å taper enden på båndet og snurrer rundt! Får plass til ganske mange bånd på en sånn. ca 7-10stk "ruller" med bånd!
lagde meg 2 sånne her om dagen [:D]

Knotete forklart, håper du skjønte hva jeg mente [;)]

Åh....., det var jo genialt jo, har ikke hørt om før! [:D]
Da får ikke båndene brettekant heller....helt genialt!

ORIGINAL: Lilly

MiaC: du har ikkje eit bilde vel??[:)]

kan ordne det senere i kveld! [:D] Er ikke heeelt ferdig med den enda [:)]

Må få se bilde når dere har laget!

Jeg er ikke helt ferdig med den første enda.
Sa jo jeg skulle legge ut bilde av den i kveld, men butikkene har åpent til kl 24 i kveld så jeg og en venninne skal dra heeelt alene uten barn på shopping! skal bli DEILIG!

Eg bruker en eske med masse rom i som man får kjøpt i scrappebutikker. e egnet til bånd. surrer båndene inn på en pappdings(husker ikke ka de heter) så ligger båndene fint oppi esken etter hverandre:) Den e eg veldig fornøyd med da:) Har 3 sånne nå som nesten e full. ehh..

ORIGINAL: *Kine*

Genialt, MiaC!!!
Det skal testes[:D][:D]

Luurt!! [:D]

ORIGINAL: MiaC

ORIGINAL: Lilly

MiaC: du har ikkje eit bilde vel??[:)]

kan ordne det senere i kveld! [:D] Er ikke heeelt ferdig med den enda [:)]

Takker[:D]

har de på bobiner og obevarer de i sånne bokser med glasslokk som henger på sånn magnettalve=)

Back
Topp