trenger gode råd ang grøt!!

LCG

Blir kjent med forumet
Fredrik-Aleksander begynte og spise grøt for 3 uker siden, han spiser fulle posjoner, men han våkner om natten. skal jeg da ta han opp og gi han mat, eller bare putte smokken i munnen på han??? noen gode råd?? hva gjør du/dere?
 
Nora har spist grøt i en mnd..men får enda mat på natten...1-2 ganger...
 
Men om han sovner igjen med at du bare gir han tutten el vann...så hadde jeg gjort det tror jeg...Om han går godt opp i vekt da[:D]
 
Nora trenger enda litt mat på natten.. hun hadde ikke roet seg men vann enda [:)]
 
Når Vetle våkner, det er forresten sjelden, så stapper jeg i tutten... Prøver et par ganger, kanskje, så sovner han igjen. Og er IKKE galsulten når han våkner om morgenen heller! [:D] blid som en sol!
 
Jeg ville prøvd å gi sutten bare, for de vender seg fort til at det ikke er mat å få på natten. Hvis du ikke føler selv at bebisen din trenger mat fore å legge på seg.
Emma sluttet å spise på natten når hu var 2,5 mnd. Får grøt på kvelden od da sover hun fra 20.00 til 08.00 hver natt [:D][:D].
men får sutten noen ganger hvis hun sku våkne...
 prøv deg frem [:D]
 
Ja, gi smokken! Hvis han roer seg med det,og venner seg til at det ikke er mat på natten er vel det det beste. [:)]
 
Jeg hentet Emmy nesten i søvne å ammet henne noen netter, og da ble det til at hun ville ha mat hver natt, men nå er vi tilbake til gode natterutiner igjen[:)]
 
tusen takk fo gode råd... nå prøver vi med smokken i noen netter, så får vi se åssen det går[:)]
 
benjamin roer seg ikke på smokk, men vi gir han vann for når han skriker mye for han en blir jo tørst av og rope. Når han etter et par netter skjønner at han får bare vann så gir han opp.
 
Brukte den metoden når vi skulle slutte med 2. måltidet på natta, nå begynner vi på nytt med 1. måltidet. Får han er egentlig ikke sulten, drikker bare litt så sovner han igjen, så han drikker bare på vane.
 
Passer på og bare gi han smokk eller vann når han tar pause i skrikinga, belønner stillhet, nok at han er stille i noen sek, han skjønner fort at han ikke vinner så mye på og skrike. De er mye smartere en vi tror.[;)]
 
Back
Topp