Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ondskapsfull sjokoladekake fra det søte liv, beste kaka jeg har smakt! Men jeg har enda ikke testet med den glasuren hun bruker i oppskrifta, jeg bruker ganache av melkesjokolade og fløte![]()
Gulrotkake i langpanne: det søte liv har den absolutte beste! [emoji3]
Takk damer! Har vært innom der å sikla ganske mye alleredeMåtte google ganache, å jøss, det så helt himmelsk ut!!
Enig. Beste som er!Gulrotkake i langpanne: det søte liv har den absolutte beste! [emoji3]
Fått noen gode oppskrifter?
Ohyes! Både sjokolade og gulrotkaken var himmelsk gode!![]()
Lagde du begge de fra det søte liv? Begge er en del av den faste baksten her, hadde faktisk begge på bordet på søndag![]()
Ja det ble til det, og har nå masse nedfryst også så kan kose meg leengeHelt nydelige
![]()
Var fryselager det vi dro fram nå i bursdagen til mannengulrotkaka var rester fra en dåp jeg hadde bakt kake til, sjokoladekaka var bare en lørdag hvor jeg ble sugen
![]()
Det er jo så deilig å ha slikt i fryseren når man blir fysen på noe godtJeg har fått meg kjøkkenmaskin nå, så nå skal det bakes boller av alle slag og fryses ned
![]()
Også veldig greit om man plutselig får besøk og ikke har annet enn kaffe å by på, så man man dra opp fra fryseren![]()