Trenger forslag

Spirrevip

Elsker forumet
Er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan jeg kan aktivsere datteren min? hun er straks 15 mnd. Hun går i bhg hver dag så hun får jo en del aktivisering og stimuli der, men hun trenger å få det fra meg også. Og jeg er så utrolig lite kreativ,s å jeg trenger sårt noen tips.

dytter litt jeg

ingen som har noen forslag?

Bake?
Husarbeid..

Min elsker å få være med på det daglige. Det har han gjort siden han var 1 år. Setter inn fra oppvaskmaskinen, henger opp klesvasken, "baker"[8D]

Ellers har vi alltid en gitar fremme, og masse bøker som vi leser.

Dattera mi elsket å lese bøker allerede da, og det er utrolig koselig å gjøre det sammen. Leke med ball eller ballong kan også være morsomt. Enkle puslespill med knotter på, er koselig å gjøre sammen. Bygge med duplo er stas.

Tegne sammen kan være moro. Male. Dra i lekeparken sammen. Være ute og gjøre helt enkle ting som å legge steiner i en haug eller legger kvister i en haug. Danse til musikk. Leke med vann og bokser i badekaret. Rydde skoene i ganga sammen.

Barn synes egentlig det meste er gøy. Det behøver ikke å være så stort, og det er bare fantasien som setter grenser. Mange ting som er gøy for større barn kan også være morsomt for barn på ett år, er min opplevelse. Vi voksne må bare hjelpe litt mer.

Back
Topp