trenger et svar jeg jenter!!

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
Hvor lenge er det vanlig å ha symptomer på at TR er på vei. Jeg har hatt det i en uke nå, er på dag 35, forrgie gang fikk jeg TR på dag 37.

Noen som vet??

holdefastklem

TR?

tante rød...
beklager jeg vet ikke lille_snodig

Har du testet da? Det er jo mange som ikke tester positivt den første tiden.

Det er vel normalt å kjenne på kroppen at TR er på vei en uke til noen dager for den er forventet. Men så er det vel også slik, at dersom vi venter veldig på noe (uansett hva), kan du være sikker på det uteblir (uten grunn mener jeg).

Jeg kjente den veldig godt 2-3 dager før og så kom den slo aldri feil.
Men nå som jeg var gravid kjentes det og ut som den skulle komme men kom ikke [:D]
Håpe det er det som er med deg og [:D]

Jeg har faktisk bare pleid å kjenne det i noen få dager jeg. Mest dagen før den kommer.

Håper menssymptomene er tegn på noe annet da!

Ingen mens her heller, gitt!
M

Dette er vel forskjellig fra person til person. Kan også avhenge av hvor kraftig eggløsning man har hatt tror jeg.

Hei jenter
Takk for svar. Har bare pleid å kjenne noe maks to dager før jeg også. vi får vente å se. tar en test på torsdag om det ikke dukker opp noe TR. Da er det 40 dager.

holdefastklem

jeg tror jeg skal teste rundt i de dager jeg også. Har ikke menssmerter jeg, men har vært skikkelig svimmel i dag.

Krysser fingrene veldig for oss da Lille_snodig!

Nå ER vi gravide har jeg bestemt!

Klem, M

Jeg håper også at du er gravid Monica, hadde vært stas med trilleturer[:D]

Ja, det hadde vært toppen altså!!

JEG VIL JEG VIL JEG VIL JEG VIL JEG VIL JEG VIL JEG VIL!!!

Jeg krysser fingrene for dere alle[;)] Det er en fantastisk følelse å stå der med testen i hånden[:D] Man tror man vet hvordan man kommer til å reagere, men det blir nesten alltid annerledes en det man hadde trodd på forhånd! Masse, masse lykke til [:D]

Stor klem fra Hanna C

Back
Topp