Trenger et sted å eksplodere!

Mammisen

Februarlykke 2015
Har en nydelig pøbelnevø som flytter mellom foreldrene sine. Nå har det seg sånn at barnevernet har blitt kobla inn fordi ho forferdelige mora hans ikke tar vare på han som ho skal!!! De andre unga i barnehagen vil ikke leke med han når han er hos mora si pga at han lukter vondt, og han har begynt å oppføre seg veldig upassende mot jentene i barnehagen.

Heldigvis hadde barnevernet vært på besøk hos broren min og de fortalte ham at det var veldig tydelig at det ikke var der problemene lå! Men jeg blir så forbanna! Og emosjonell! Og tårene renner når vi snakker om detta, ikke sant..

Jeg pleide å være veldig god venn med mora til nevøen min, men etter at jeg fant ut av detta så orker jeg ikke engang å snakke med ho mer. Ho er en voksen dame som ikke klarer å ta vare på seg selv engang(sykdom) og tar null hensyn til sønnen sin når det kommer til sykdommen sin. Han tør ikke å være aleine hos ho lenger engang, og gruer seg til å dra dit. Jeg blir så provosert over at en liten gutt skal ha det sånn!!!

Uff sorry, jeg måtte bare få det ut.. Sukk og grin.. :/

Dette var grusomt og lese :( Får helt vondt inni meg. Men en så liten gutt oppfører seg upassende mot jenter? Hva ser mammaen hans på tv eller hva er det hub driver med? Håper virkelig broren din får full omsorg etter dette!

❤️Februar 2015❤️

Vet du, ho er ikke voksen i hodet. Ho er vel 27 år tror jeg. Og kjæresten hennes er ikke noe bedre. Tar rompebilder fordi det er så morsomt å sånt?!

Han drar ned buksa på jentene for å se hvordan de ser ut.. og når jeg først hørte det så tenkte jeg at det er jo helt normalt å være nysgjerrig, men når jeg hørte om bildene å sånt så skjønner man jo fort at det er ikke derfor han gjør det.. Vet ikke hva jeg skal si, får helt vondt inni meg altså..

Håper også han får full omsorg etter dette. Han er flinkere til å kontrollere seg enn jeg er. Jeg hadde dratt dit å henta ungen og ikke latt a se han igjen før ho dumpa typen og fikk orden på livet sitt.. huff.

Off, så vondt å høre:( stakkars gutt. Så vondt å høre om små uskyldige som lider på grunn av foreldrene! Kan ikke være lett å være tante i denne situasjonen!! Heldigvis har noen meldt bekymring til barnevernet! I min jobb møter jeg så alt for mange der ingen har meldt bekymring, og alt bare blir så mye verre! Så på tross av at det er vanskelig nå håper jeg ting blir litt bedre snart<3

Off min nevø er og inn i bv pga omsorgssvikt. Grusomt å stå på siden og ikke kunne gjøre noe :(

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Syns du det er okei og brette ut om andres liv på sosiale medier. . Er ikke så vanskelig for folk å koble sammen å skjønne hvem folk et tenk på barnet som kanskje leser dette én dag ?? Du skriver også hun er syk som kam ha én faktor og vi får kun sett din side av historien. . Selvsagt støtter du broren din er jo familie du skriver også at dere ikke er venner lengre .. jeg syntes ikke at det er greit og brette ut om andre sine liv på internett . Hvem som helst kan lese det. . Ingen vill vell at noen skal Gjøre det mot dere ? Litt empati spesielt for barnet i den sårbare situasjonen. Alle vil jo automatisk tenke for én grusom mor og stakkars barnet som har én så fæl mamma uten ar vi vet den fulle historien ..

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Syns du det er okei og brette ut om andres liv på sosiale medier. . Er ikke så vanskelig for folk å koble sammen å skjønne hvem folk et tenk på barnet som kanskje leser dette én dag ?? Du skriver også hun er syk som kam ha én faktor og vi får kun sett din side av historien. . Selvsagt støtter du broren din er jo familie du skriver også at dere ikke er venner lengre .. jeg syntes ikke at det er greit og brette ut om andre sine liv på internett . Hvem som helst kan lese det. . Ingen vill vell at noen skal Gjøre det mot dere ? Litt empati spesielt for barnet i den sårbare situasjonen. Alle vil jo automatisk tenke for én grusom mor og stakkars barnet som har én så fæl mamma ....

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Nå kjenner du ikke meg, så hvem jeg eller familien min er vet jo ikke du :) For alt du vet er det lille som står om meg på profilen bare oppdikta. Og siden dette ikke er viden kjent i familien syns jeg det er bedre å skrive i all hemmelighet her enn å ta det med noen som(ikke enda)er involvert. Og hvis alle tenker det du sier så er det jo helt rett. Akkurat dét bekymrer meg ikke. Hadde det vært omvendt og broren min som ikke hadde tatt vare på ham hadde jeg ikke vært på hans side, uansett om vi er i familie. Så det er IKKE selvsagt!!! Det er jo barnet som bør være prioriteringa her, ikke mora.

Og ingen kommer til å skrive dette om oss på noen sosiale medier, for jeg tar vare på barna mine istedenfor å juge om sykdom og traumatisere dem for resten av livet.

Men! Jeg trengte å få det ut et sted, for å ikke lage mer bråk rundt hele situasjonen, det er ikke gutten tjent med. Nå har jeg fått roa nerva, og klarer å se at siden BV er involvert så ordner det seg forhåpentligvis snart. Det må man bare krysse fingrene og håpe på.. :) (og jeg hadde tenkt til å slette det etterhvert, men det kunne jo ikke du vite :) )

Back
Topp