Trenger et råd..

Mikaels mamma

Andre møte med forumet
Vet ikke helt hva som er vanlig i slike tilfeller og spør derfor her om det er noen som har noe forslag.
Min bror og forloveden mistet i går sin lille gutt i 36 svangerskapsuke og jeg vil så gjerne gi dem en oppmerksomhet, selv om ikke det hjelper. Vi har en ganske nært forhold og jeg er helt rådvill om jeg skal kjøpe blomster eller noe annet.
De har en gutt fra før på 2 år og han skal jeg kjøpe en liten ting til selv om han ikke skjønner helt hva som har skjedd. Men hva med foreldrene?
Tips mottas med stor takk.

Blomster er jo en fin ting, og et lite kort med gode ord.
Det viktigste er nok uansett å stille opp når de trenger det, kanskje tilby deg og ta 2 åringen i noen dager så de får litt tid sammen alene?

ORIGINAL: Destiny85

Det viktigste er nok uansett å stille opp når de trenger det, kanskje tilby deg og ta 2 åringen i noen dager så de får litt tid sammen alene?

signerer denne. Kondolerer til broren din og dama! [&o][&o]

Huff, så trist å lese!
At du er der betyr nok aller mest, men av den erfaringen jeg sitter igjen med vil jeg si at jeg er blitt utrolig glad i kjedet jeg fikk av dere jenter her inne. Det bruker jeg vel i gjennomsnitt 4 ganger i uken. Willow tree (husker ikke hvoran det skrives)-figuren er også nydelig. Vi har også et par småbamser vi fikk da alt hadde skjedd, og de har fått egen plass her i huset. I tillegg har vi en egen sølvlysestake som er hans - der har vi alltid et blått lys vi ofte brenner til minne om Matias.

Og for fremtiden, hvis de velger gravplass - besøk den lille! Nevn han i passende situasjoner sånn at de ikke føler han er glemt (iallefall om de er personer som vil det. Selvom det er sårt er det samtidig godt i etterkant å vite at andre ikke har glemt vår lille engel)

Nå renner tårene mine. Vær der for dem. Si heller at du ikke vet hva du skal si om du ikke vet det enn å tie. Ta vare på hverandre i sorgen. stor klem

Så utrolig trist å lese[:(]

Hva med en figur, et fint dikt i ramme e.l.? Noe som varer kanskje?

Men signerer de over her, det viktigste er nok at du er der for dem....

Så forferdelig trist[:(][:(][:(]

Willow tree som Kvitre nevner. Album,en fin ramme,englefigurer og bortsett fra det så tror jeg den største gaven er at du aldri glemmer babyen. Fødselsdatoen,termindatoen,17 mai,jula osv osv..
Bruk alltid navnet på barnet og vær ikke redd for å snakke om han.

Om du klarer det så kan du jo spørre om å få se babyen,mange engleforeldre ønsker å vise babyen sin fram selv om den er død. For foreldrene er jo kjempe stolt over babyen sin selv om han ikke lever.

Det finnes 2 vakre bøker om å miste barn. "det bor et barn i mitt hjerte" (som er mest aktuellt for dem iom at de mistet i sv.skapet),men "små føtter,setter dype spor" er også veldig rørende.

Om du går på engelsiden.com så finner du en abc for pårørende av foreldre som har mistet sine barn.

Kunne sikkert skrevet mye mye mer. Bare ta kontakt på PM om det er noe.

"En gutt de ventet,
en engel de fikk.
Livet er skjørt,
ta det ikke for gitt"

så utrolig trist[:(]

ingen gode ideer å komme med, men mange gode råd over her. Kondolerer så mye [:o]

ORIGINAL: * supermeg*

ingen gode ideer å komme med, men mange gode råd over her. Kondolerer så mye [:o]

utrolig trist [:(][:(]

ORIGINAL: *WilliamPrinsen*

ORIGINAL: * supermeg*

utrolig trist [:(][:(]

[:(][:(] Mangler ord[:(][:(]

Tusen takk alle for tips.
Har litt lyst til å kjøpe henne et smykke med anheng. Ett anheng for den gutten som de har som lever og ett for englegutten. Får se hva jeg kan finne her i byen..
Skal kjøpe dem blomster i allefall så får jeg se hva jeg kan finne i morgen.

Uansett. Tusen takk

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: Destiny85

signerer denne. Kondolerer til broren din og dama! [&o][&o]

Back
Topp