Trenger erfaringer

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Forje uke hadde jeg mens. . Varte i 6 dager. Veldig uvanlig for meg. Tok gtest før mens som var negativ 12dpo. I går kveld begynte jeg å blø litt igjen. I dag tidlig litt brunt. Nå er det ingenting. Meeen. Jeg tok en test som jeg var sikker på skulle bli negativ. Tok derfor samtidig en el test, slik jeg kunne sjekke om det var derfor. Men her sitter jeg med super positiv el test å veldig tydelig gtest. Hva skal jeg tro??? Noen med erfaringer? Har mistet 2 ganger i år. Så håpet er uansett veldig lavt. Er 22 dager siden vi hoppa i høyet:p er det mulig?

Bilde av gtest
eb43f83e42d82669e48908c604cafff3

Den er helt klart positiv :-) Gratulerer!

Veldig vanlig at el test blir positiv også når man er gravid :-)

Litt redd det er en sa. Iom jeg har hatt to før i år. Så forholder meg kristisk til jeg har fått hcg måling. :)

Positiv test!! :-) gratulerer!

Jeg har blødd flere ganger i svangerskapet mitt nå. Men alt er helt fint. Så det trenger ikke bety at det er noe galt. Men skjønner du blir bekymret med tanke på historikken. Krysser fingrene for deg!!! <3

Jeg har blødd flere ganger i svangerskapet mitt nå. Men alt er helt fint. Så det trenger ikke bety at det er noe galt. Men skjønner du blir bekymret med tanke på historikken. Krysser fingrene for deg!!! <3
Må legge til att jeg har to jenter på 6 og 8 år. Ingen komplikasjoner i sv.skapene der

Att jeg spotter er jeg ikke bekymret over. Men att jeg har hatt mens i 6 dager på normalt tidspunkt:p nei uff... får meg en tur til legen mandag og onsdag å få noen blodprøve målinger. Men kunne ønske det var en kjappere måte å finne ut av det;-p

Har mine tvil. Blør fortsatt litt å har litt menssmerter. Men må til legen for å finne ut hva som gjør att jeg mister for tredje gang.

Forje uke hadde jeg mens. . Varte i 6 dager. Veldig uvanlig for meg. Tok gtest før mens som var negativ 12dpo. I går kveld begynte jeg å blø litt igjen. I dag tidlig litt brunt. Nå er det ingenting. Meeen. Jeg tok en test som jeg var sikker på skulle bli negativ. Tok derfor samtidig en el test, slik jeg kunne sjekke om det var derfor. Men her sitter jeg med super positiv el test å veldig tydelig gtest. Hva skal jeg tro??? Noen med erfaringer? Har mistet 2 ganger i år. Så håpet er uansett veldig lavt. Er 22 dager siden vi hoppa i høyet:p er det mulig?
Det kan godt hende du er gravid,jeg hadde også blødning,tok litt tid før gtest var positiv. Har også hatt noen spontanaborter, ikke noe kjekkt så skjønner at du ikke våger å vere for positiv. Lykke til! Det ordner seg til slutt;-)

Har du smerter? Jeg har hatt det slik 2 ganger. Den første gangen var det graviditet utenfor livmor. Den andre gangen endte det i en SA.

Det er klart det ikke trenger å være noe heller, men viktig å følge med i forhold til smerter ihvertfall!

Vet ikke hva alle har skrevet, orket ikke lese alle kommentarer. Du etterspurte erfaringer, så her er i alle fall en: Jeg hadde blødning som en menstruasjon på den tiden jeg ventet menstruasjon, tok likevel test fordi jeg trodde noe var på gang. Den var positiv. Fikk hcg måling og etterhvert ultralyd. Ved siden av meg sover nå resultatet søtt :)

Back
Topp