Trenger erfaring angående kraftig forkjølelse+amming

Marikl

Forelsket i forumet
Julibaluba 2017
hei dere! Jeg ligger her med høy feber , vond hals og hoster ( takk pappa, for at du tok denne smitten med hjem!))
Jeg fullammer , og er kjempebekymret for lille Jenta mi, trenger derfor noen trøstende ord og erfaring fra dere som har allerede vært gjennom forkjølelse /influensa / omgangssyke / hva som helst - hvordan gikk det med tanke på antostoffer i melka ? Eller er det bare tull det de skriver at den beskyttet godt barnet ?
 
Barnet er godt beskyttet er min erfaring. Så lenge barnet ikke er den som blir smitta og jeg er frisk. Erfart at er baby den som har fått forkjølelsesvirus og ikke jeg, så ble forkjølelsen bare mildere pga at jeg tidligere har vært forkjøla.
Legger ved link om temaet fra ammehjelpen
https://ammehjelpen.no/artikkel/136/Sykdom-hos-mor
 
Jeg har hatt ei runde med heavy forkjølelse uten at det smitta frøkna hvertfall. Jeg hadde med håndsprit over alt og var slavisk på håndhygienen, så det + mine antistoffer gjorde nok susen:happy:
 
Jeg har vært sjuk, lillegutt ble ikke sjuk [emoji16] mannen har også vært sjuk, men ikke lillegutt! Vi har ikke skjermet lillegutt for sykdom, men han har aldri fått noe [emoji846]
 
Alle 5 i huset her har vært syk ,over 3 perioder mens lillegutt har holdt seg frisk :)
 
Dette hørtes jo helt fantastisk ut dere ! Amming og morsmelk er virkelig magisk! Får håpe den hjelper oss også i disse dager <3
 
Har også bare positive erfaringer! :)
 
Back
Topp