Alt er fint med meg og barnet...men psyken min er ikke bra Gjør så vondt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klem ♡ Kanskje bt er forhøyet fordi du er litt engstelig og redd? ♡
Uff a meg! Stor klem <3 håper du blir bedre. Jeg sliter en del med psyken selv akkurat nå, og da prøver jeg så godt jeg kan å fokusere på babyen (hvor mye jeg gleder meg) og på samboeren min (alt han gjør for meg og at jeg har hans uendelige støtte). Ta en dag om gangen. Det er ikke lenge igjen til du får møte den skjønne ungen din
Det er absolutt ikke rart at dere går med sånne tanker da. Og det er nok ikke mange ord som kan hjelpe. Det blir ikke bedre før dere ser selv at ting går som det skal jeg sender dere masse gode tanker og håper at det blir et flott år for dere alle <3Ja, forsøker så godt jeg kan å fokusere på babyen vår, men noe i meg advarer meg mot å glede meg pga at mistet under fødsel forrige gang...Vi fikk også bare masse lovord om snuppa vår helt frem til beskjeden på føden, hun trives, er så sterk, hun blir ei flott jente....så bare vips døde hun...kjenner at de tankene ikke slipper og jeg er redd for alt mulig...heldigvis er mannen min min klippe i livet, men ser også at han også går litt på nåler nå....
Uff, begynner å grine av historien din. Stakkars dere, forstår frykten din! Men ligg for all del på sykehuset om du kan, der kan de følge med deg hele tiden og evt få ut ungen før det er for sent. Et det aktuelt å ta KS nå for å få ut ungen NÅ?
Stor trøsteklem- akkurat nå er ungen viktigere enn jula- håper det går bra !