Escuro Forumet er livet 14 Mai 2011 #7 Sender over en megasuperklem som nesten skvisemoser deg (på en god måte). Høres ikke bra ut, hva har skjedd? :(
Sender over en megasuperklem som nesten skvisemoser deg (på en god måte). Høres ikke bra ut, hva har skjedd? :(
Sonic Glad i forumet 14 Mai 2011 #8 Tuuuusen takk for alle gode klemmer! De gjør godt! Har d ikj heilt tipp-topp for tida.....
Snickers Gift med forumet 14 Mai 2011 #10 Klemmer sendes din vei! Vi er her for deg vi, om du skulle føle for å fortelle..... --klem--
Ariana Forumet er livet 15 Mai 2011 #12 Snickers skrev: Klemmer sendes din vei! Vi er her for deg vi, om du skulle føle for å fortelle..... --klem--
Snickers skrev: Klemmer sendes din vei! Vi er her for deg vi, om du skulle føle for å fortelle..... --klem--
*Svartengel* Forumet er livet VIP 15 Mai 2011 #13 Sender alle mine klemmer til deg og Malin sender alle sine susser og klemmer til dykk og
LuringNr3 Gift med forumet 15 Mai 2011 #15 Sender en hel haug med klemmer! Vi er her for deg om du skulle ville fortelle oss... Jeg er her også på pm!
Sender en hel haug med klemmer! Vi er her for deg om du skulle ville fortelle oss... Jeg er her også på pm!