Trenger en *klem*

småen og smulan

Glad i forumet
Med forrigemann fant vi ganske tidlig ut at jeg ikke hadde nok melk til han på kvelden. Han var mye misfornøyd og før vi skjønte at det var "matmangel" trodde vi han hadde kolikk. Mari har derimot aldri blitt særlig hysterisk, men har innsett at jeg heller ikke denne gang har nok å by på. Hittil har det gått greit, men kjenner nå at jeg blir så lei meg fordi jeg ikke strekker til. Jeg ønsker jo bare å gi mitt barn mm, og føler meg helt mislykket som ikke klarer å gi henne alt hun trenger. Har ingenting i mot mme så er ikke det, men har alltid tenkt at jeg skal amme mine barn. Det som gjør det ennå mer frustrerende er at jeg likevel må gå med ammeinnlegg for jeg lekker på dagen og på natta. Hvorfor i h****** kan ikke være noe i brystene på kvelden da?!?!?!

Har litt mørke tanker for tiden, er vel noen hormoner som spiller inn[&:], men kjenner altså at det knyter seg i magen med jevne mellomrom. Ønsker jo ikke å klage, har to velskapte barn som jeg elsker over alt og de får/har fått mm med litt tillegg på kvelden. Trenger bare litt forståelse og trøst for mine "problemer" i dag..

(ikke qoute innlegget)

Den aller, aller største trøsten jeg kan gi deg, er at det er HELT NORMALT å ha lite melk på kvelden! [:D][:D][:D][:D] Jeg var så innstilt på å få til amminga denne gangen, at jeg har lest "alt" jeg har kommet over om amming! Og ble litt letta da jeg så at det var helt normalt å ha lite melk på kvelden, og at man da nok måtte regne med å hive fram puppen oftere.

Hvis du syns det er plagsomt, så syns jeg du skal gi en flaske mme på kvelden. Men fortsette amminga på dagtid og nattestid.

Lykke til, uansett hva du velger! [:D][:D][:D]

sender deg en stooor klem!

Det er sundt å klage litt av og til! Mye sunnere enn å holde det som plager deg inne! Det er jo derfor vi er her!! [:D]
Så bare få det ut du vennen! Er jo ingen skam i det å ikke ha nok melk! Du er jo ikke alen om det! Kos deg med babyen istede for å sette for høye krav til deg selv!
En goood onsdagsklem fra meg [:)]

http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=307

skjønner at du er lei deg!! Sender en varm klem og håper at ting går litt lettere etterhvert!

*klem*

Plager meg ikke å slenge frem matfatet om det bare hadde vært noe der. Det er så klart alltid bittelitt, men om hun skal bli fornøyd må hun henge i puppen fra 19-20-tiden til i alle fall midnatt, gjerne lenger. Virker som hun sovner av utmattelse ikke metthet...

Takk for trøstende ord[:D]

Nå sitter jeg og gråter litt fordi dere er så søte[:D]. Snakker om hormonbombe!!!

Så trist det ikke er nok melk når du så inderlig har lyst. Forstår du er skuffet. Du får amme på dagtid og gi mme på kveld hvis det er et
bra alternativ for dere. Som du skriver er det ikke noe galt md mme, men forstår deg godt når du hadde så lyst!

Er lov til å være lei oss og skuffet innimellom. Du får prøve å kose deg med
dine små i fin været og håpe det hjelper litt på humøret [:D]

***sender deg mange gode klemmer***

Back
Topp