Trenger eit litt kjapt svar...

*Nr2*

Elsker forumet
Var på UL i dag, er 39 veker, la meg til å sova når eg kom heim.

No når eg skulle på do for å tisse, begynte det å blø litt..

Ringer føden no straks, men lurer på om noken her har opplevd det samme?

Ho som tok ul tøyde meg litt etter undersøkelsen..

Hvis hun tøyde deg etter undersøkelsen er det derfor du blør litt og det er helt normalt [:D]

ORIGINAL: Mamitas

Hvis hun tøyde deg etter undersøkelsen er det derfor du blør litt og det er helt normalt [:D]

Jepp.

Det er dessuten normalt at det blør litt uansett om du er blitt tøyd eller ikkje. Eg hadde blødninga mange gange dei siste vekene, og det var fordi det åpna seg litt etter litt.. Så det betyr nok at det er modning på gang!

Om du plutselig blør masse, SÅ er det grunn til bekymring. Om det er berre litt, så er det vel heller grunn til glede over at nåkke er i ferd med å skje! ;););)

Ok, takk for svar [;)]

Ringte føden, ho sa akkurat det samme ho eg snakka med..

Vart berre litt stressa, er heilt skjelven her eg sitter.... [8D]

Hadde ingen blødninga med forrige svangerskap, og har heller ikkje hatt det denne gangen, så kjente eg vart litt paff her... la meg når eg kom heim fra UL, og er akkurat våkna..

Er berre glad om det skjer ting, men blir meir glad når samb kjem heim fra jobb - hata å sitta her åleina i desse tider [;)]

Skjønna eg godt! Blod er skummelt når ein er gravid! [:D]

Weeee, snaart er det din tur!!! [:D][:D][:D][:D]

Ja, vart litt satt ut - men når eg kom til "hektene" igjen så visste eg jo at det ikkje var unormalt eller farlig... er alltid i koma når eg våkna, og da får eg fort litt angst når det skjer sånne ting [;)]

Klara ikkje slappa særlig av no, det har endelig gått opp for meg at det ikkje er lenge igjen - vart plutselig litt skummelt [8D]

Ja samme her,plutselig så virkelig at det bare er snakk om timer eller dager til det setter igang. iiiiiii er kjempe spent her!

Back
Topp