Trenger desperat hjelp

Fearless..

Forumet er livet
før jeg blir gal.. Gjelder Himmelblå, og de hemmelighetene som ligger skult i bildet. Hiver med en link:

http://www.nrk.no/programmer/tv/himmelbla/1.7045926

Noen som har noen tips?
Var jo kjempe vanskelig, og min hjerne er ikke særlig samarbeidsvillig.
Dette er noe som kan irritere meg grenseløst, så nysgerrig, kommer til å stirre på bildet i hele natt..
[:D][:D]

Her er mine funderinger på det jeg tror har en betydning:

Roland har funnet brevet som var adressert til robin

N331 som jeg mener det står på seilet, er en stor type seilbåt. Kanskje Kim kommer tilbake i en slik? Men den har kursen mot steinen.

Robin lener seg mot noe, en koffert? Skal de reise?

Det er noe med rednings/ambulansehelikopteret

Hva er det med disse kunstige blomstene ved den nye fam, og den ene i forskjellige farger. Symbolikken?

Det ligger noe i garnet ved siden av Roy. Boka av kjerringa, eller en lottokupong?

Whiskeytønnene

Blomstene i karolines hånd

Hva ligger over låret til Halle?

Klara har en ring, giftemål?

Steinmuren, symboliserer grava til halles far?

Dama av Brynjar viser hendene?

Alle damene har blomster på toppene, men ikke Marit og iris?

Hva ligger ved siden av iris sin fot?

hehe jeg har ikke fulgt med så kan ikke hjelpe deg[8D]

*Den "blomsten" ved den nye familien i en annen farge, ser ut som en vindmølle! En sånn som ungene bruke på 17.mai.

*Kanskje seilbåten finner Kim på en øy?

*Hvor er kjerringa til Roy? Burde ikke hun vært med på bildet?

Hmm, ble ikke mye klokere!! Tror dette må forskes mer på i morgen når jeg er mer våken!! Hehe...

ORIGINAL: iho

*Den "blomsten" ved den nye familien i en annen farge, ser ut som en vindmølle! En sånn som ungene bruke på 17.mai.

*Kanskje seilbåten finner Kim på en øy?

*Hvor er kjerringa til Roy? Burde ikke hun vært med på bildet?

Hmm, ble ikke mye klokere!! Tror dette må forskes mer på i morgen når jeg er mer våken!! Hehe...

Så jo ut som at roy gikk fra kjerringa igår.

lurer på hvor Oddvar er, han sønnen av Karoline? Og de 3 andre skoleungene.

Tror de blomstene har en eller annen symbolsk mening. Kanskje det er den tråden de mener er samme vanskelighetsgrad som da vinci koden.

Jeg har noen tanker om Kim og hvordan han forsvannt. Tror han reiste frivillig, og fikk det til å se ut som en ulykke. Er noen små ting i forrige sessong som tyder på det, spesiellt i siste episoden, da han forsvannt. Lurer på om teksten på himmelblå sangen egentlig er kim sine "tanker". 
"Jeg ønsker å våkne en morgen, høre lyden av åpent og stille hav. Tenk å være helt fri, tørre å si se nå drar jeg."
Hmmm, må tenke litt mer på den..
Brevet som var adressert til Robin var jo fra utlandet, kanskje kim har reist til et annet land, kjøpt seilbåt og kommer tilbake for å hente dem. Iom robin og marit har en koffert..

Dette er sånn jeg aldri skulle gått inn på, finner ikke roen før jeg VET. Og er ikke smart nok til å finne det ut..

Back
Topp