Trenger dere nå :(

Skal til ul i morgen kl ni, så da vil jeg få alle svarene jeg trenger, men er dessverre redd for at jeg må forlate dere :(

Huff :( håper du tar feil og at alt er bra med lille spiren. Lykke til!

Gud så lenge du må vente da :O De skulle jo prioritert litt å tatt deg inn i dag, så slipper du å gå i uvitenhet over lengre tid..
Men lykke til i morgen, å skal krysse fingrene på at du får se ett bankende hjerte i morgen :)

Huff :-( jeg krysser fingrene for at du får se et bankende hjerte! Vi vil ikke miste fler nå!!

Da var det overstått.. Jeg må dessverre forlate dere :( spiren satt ikke denne gangen, var ingen tegn til liv og alt var ute :( lykke til videre til alle dere skjønne her inne <3 klem..>

Da var det overstått.. Jeg må dessverre forlate dere :( spiren satt ikke denne gangen, var ingen tegn til liv og alt var ute :( lykke til videre til alle dere skjønne her inne <3 klem..>

Det var veldig trist å høre :-( ønsker deg masse lykke til videre! Håper spiren sittet raskt og i 9mnd. Mange klemmer til deg <3>

Det var trist å høre:( lykke til videre og håpe at du kommer fort i forum som gravid, gide klem

Det trist å høre! :( tenker på deg, og ønsker deg masse lykke til! Og måtte spiren snart sitte igjen! ??

veldig trist å høre! :( 
håper spiren sitter snart, og at den blir i 9 mnd!
sender deg en god klem <3

Det var trist å høre:( håper spiren sitter neste gang. Lykke til <3 >

Å nei :( så utrolig trist å høre, ble orntelige lei meg nå! Ikke kjekt i det hele tatt, det kan vi vel alle skrive under på. Lykke til videre, og må neste spire sitte i 9 mnd!

Back
Topp