trenger de ull

Trenger vel ikke så masse...
Vi kommer til å kjøpe inn ett par ullbodyer og ullbukse f.eks.. Men det spørs vel kanskje litt hvor en bor i landet også.. Langt oppi nord bruker de nok slikt lenger:)

Vi har ei datter som er fødti oktober, og vi brukte nesten ikke noe ullklær til henne... Bare på de aller kaldeste dagene i vinter..

Fikk i mai sist, og trengte ikke ullklær før en stund ute på høsten.. Så jeg kommer ikke til å handle i de minste størrelsene i alle fall.

Tror ikke vi kommer til å handle inn noe særlig med ull..har noe fra førstemann, så det kan vel gå i arv..og vi bor i Bergen, så det er ikke så kaldt her uansett..

ORIGINAL: Nnem

Kommer ikke til å kjøpe ull. Er nok ikke så kaldt i Oslo da tror jeg.

Bor ikke i Oslo, men har tenkt tanken selv. Har jo fra mini som h*n kan bruke til vinteren . De har jo sovepose og annet varmt tøj

Jeg elsker ull, og snuppa bruker det hele høste og vinter, men kommer ikke til å kjøpe så masse inn til babyen som kommer i midten av April:)

Kommer sikkert til å kjøpe inn ett par sett hvertfall, brukte bare ull på minstemann og det er jo både varme og kulderegulerende, så kan jo faktisk bruke det om sommeren også hvis det ikke er 30 grader og sol da [:D] men blir nok sikkert bare ett par sett for neste sommer har jeg bestilt sommer med over 20 grader og sol hver dag fra mai til september. SÅ det så [:D]

Ville ikke kjøpt så mye ull.. Mange babyer tåler ikke ull, er for varme av seg til å bruke det, osv, osv.. Det er en sånn ting man kan se an. [:)]

ORIGINAL: Sicily

Ville ikke kjøpt så mye ull.. Mange babyer tåler ikke ull, er for varme av seg til å bruke det, osv, osv.. Det er en sånn ting man kan se an. [:)]

Det har du nok rett i[:D]

ORIGINAL: Sicily

Ja.. sant det! Emilie er sånn koker hvis jeg har på henne ull! Blir alt for varmt til henne.
Men er det virkelig kalt da går det greit![:)]
Jeg vet av noen som har fått utslett av ulla rett og slett.

Back
Topp