trenger boktips *OPPD*

Zoggis

Forelsket i forumet
Er så glad i å lese men nå har jeg gått tom for bøker. I det siste så har jeg lest alle Eragon bøkene alle 4 bøkene i twilight serien.
Leser egentlig det meste. Noen tips damer???

*****************************************************************************************************
Da er titlene notert og jeg skal løpe til bruktboka som er i Molde og se om jeg finner meg noe kos for sene høstkvelder (og kjedelige fergeturer).
Tusen takk alle sammen!!![:D]
Digg gjeng her asso[8D]

Heksemesteren og Sagaen om isfolket av Margit Sandemo er veldig bra serier, syns jeg![:)] (er jo litt gamle nå da)

Hvis du liker den litt sånn "fantasy men satt i virkeligheten" bøker så kan jeg virkelig anbefale Sookie Stackhouse serien av Charlaine Harris [:D] Det er den bokserien som tv-serien True Blood er basert på og den er litt røffere enn Twilight. I tillegg er det kommet ut totalt 9 bøker og den tiende er bestilt på Amazon og kommer i postkassa mi i oktober en gang [:D][:D][:D]

Jeg har de 7 første bøkene i pocket og nå to i hardcover, og om jeg deler det litt opp så kan jeg putte de i en bobleplastkonvolutt og sende deg hvis du vil låne?

Hva slags bøker er du ute etter da?

Jeg leser nesten kun krim, så jeg vet ikke om jeg kan hjelpe.. [8D]

Bøkene til Dan Brown! The lost symbol er nettopp kommet ut, måtte sef løpe å kjøpe den ( engelske versjonene er alltid best) sambo har lest den og nå kan jeg endelig begynne[:D]
Noe spes du liker? Har sikkert lest 20 bøker de siste par mnd. Men e jo skikkelig fan av "suppe" romaner, hehe[;)] Marian Keyes har mange tidsfordriv bøker...

ORIGINAL: HanneHM

Hva slags bøker er du ute etter da?

Jeg leser nesten kun krim, så jeg vet ikke om jeg kan hjelpe.. [8D]

Leser alt jeg, liker også krim. Har lest de fleste Patricia Conwell bøkene om Kay Scarpetta. Alistair Mclean (?) har jeg også lest litt av. Bare å komme med forslag!

Jeg har 5 bøker av Camilla Läckberg stående i hylla. De tror jeg er bra og lettleste. Må bare få opp leselysten først. Akkurat nå, så holder jeg ut å lese et avsnitt av noe, og så må jeg ha pause. Forbannete graviditet som gjør meg så ukonsentrert, altså!!

Så nå at du egentlig leser det meste, da kan jeg anbefale på det sterkeste alle bøkene av Harlan Coben! [:D]
Og Dean Koontz.. [:D] Og mange flere..

Noen norske, Unni Lindell, Jo Nesbø, Jorun Thørring, og sikkert mange flere som jeg ikke kommer på i farten. [8D]

Sookie Stackhouse bøkene er på vei til deg i posten! [:D]

Og jeg kan også anbefale His Dark Materials trilogien av Philip Pullman! Det er litt fantasy men skrevet på en måte som får deg til å stille spørsmål ved en god del av de tingene vi tar for gitt i hverdagen OG så er det en utrolig intens historie om den første kjærligheten, det å gi slipp på barndommens uskyldighet og gjøre vanskelige valg. (tror jeg må grave de frem igjen...) [:D]

ORIGINAL: Number2

Bøkene til Dan Brown! The lost symbol er nettopp kommet ut, måtte sef løpe å kjøpe den ( engelske versjonene er alltid best) sambo har lest den og nå kan jeg endelig begynne[:D]
Noe spes du liker? Har sikkert lest 20 bøker de siste par mnd. Men e jo skikkelig fan av "suppe" romaner, hehe[;)] Marian Keyes har mange tidsfordriv bøker...

Tidsfordriv bøker er veldig bra. Er egentlig altlesende.

ORIGINAL: Tweak

Og jeg kan også anbefale His Dark Materials trilogien av Philip Pullman! Det er litt fantasy men skrevet på en måte som får deg til å stille spørsmål ved en god del av de tingene vi tar for gitt i hverdagen OG så er det en utrolig intens historie om den første kjærligheten, det å gi slipp på barndommens uskyldighet og gjøre vanskelige valg. (tror jeg må grave de frem igjen...) [:D]

Så flott!!! Tusen takk
Har lest trilogien av Phillip Pullmann. Den var kjempebra!!!

1000 strålende soler! fantastisk bok!! stig larsson, mankell, karin fossum, og unni lindell er også andre gode forfattere med gode bøker:) herlig og kunne nyte soffa` livet med te og bøker! :)

Dæven Ephexita, du har god boksmak

Hitchhiker's guide er en klassiker, den er bare steinbra! Synes ikke noe om filmen som ble laget egentlig, er så mye underfundig humor i den boka som ikke ble gjenskapt i filmen.

Wheel of time har jeg kjøpt, men det er mannen min som har lest de[:D] Men nå skulle man vel tro jeg hadde nok tid til å sette i gang med de...

ORIGINAL: Zoggis

Så flott!!! Tusen takk

Jøss, du er den første jeg har hørt om som også har lest den serien! [:D] Det er så kjekt å snuble over bøker (disse var på en flyplass...) og så er de bare kjempegode og ender opp med å forandre deg på en måte!

Prøv The Host (Verten) av Stephenie Meyer.... (Dama som har skrevet Twilight serien.....)

Er så glad i å lese men nå har jeg gått tom for bøker. I det siste så har jeg lest alle Eragon bøkene alle 4 bøkene i twilight serien.

*****************************************************************************************************
Da er titlene notert og jeg skal løpe til bruktboka som er i Molde og se om jeg finner meg noe kos for sene høstkvelder (og kjedelige fergeturer).
Digg gjeng her asso[8D]

Takker *tittel er notert*[:D]
ORIGINAL: Påtide

Prøv The Host (Verten) av Stephenie Meyer.... (Dama som har skrevet Twilight serien.....)

Digg gjeng her asso[8D]

Så flott!!! Tusen takk

Jøss, du er den første jeg har hørt om som også har lest den serien! [:D] Det er så kjekt å snuble over bøker (disse var på en flyplass...) og så er de bare kjempegode og ender opp med å forandre deg på en måte!

Ja de bøkene var fantastiske. Fikk alle bøkene i en stor "feit" bok til jul og der gikk resten av romjula og nyåret til lesing!!!

Back
Topp