TRENGER AKUTT FERIE HJELP!!!!

Mayb31

Elsker forumet
VÆR SÅ SNILL FOLKENS PRØV Å HJELP OSS!

Vi leter etter et sted å dra på en liten tur til!
Vilo gjerne at det skal finnes noe å gjøre,bade inne og ute. Noen serverdigheter.
Har kikket litt på Hunderfossen og området der,men nå kikker vi også litt på å kjøre til Trøndelag og over til Sverige,Østersund omr.
Noen som kjenner til omr. og vet hva som finnes der???

Please vi trenger hjelp til å få en fin liten ferie!!!!!

Håper mange vil hjelpe!

I Tr.heim har du jo pirbadet..Namsskogan familiepar i Namsskogan..østersund har du Frøsøn zoo og storsjøbadet....kommer ikke på mer i farta

I Trondheim har du jo Pirbadet! Det er kjempefint både til små og store[:)] Kino, bowling, gocard, golf m.m. er det også her. Var på ferie i Østersund selv for et par år siden og der er det jo også svømmehall ved en campingplass der som ikke er så alt for dyr å ligge på. Shopping muligheter er det der også[:)]

åsså har du ett spa hotell i åre. er jo fler badeanlegg oppover trønderlag da,,,du har nidarosdommen, åsså e det vel fint på hitra å frøya.. hmm no mere da11 absolutt verd å ta turen te trønderlag.[:D] det e nå anna enn kjedelig byliv altså..[:)]

ORIGINAL: mej84

I Trondheim har du jo Pirbadet! Det er kjempefint både til små og store[:)] Kino, bowling, gocard, golf m.m. er det også her. Var på ferie i Østersund selv for et par år siden og der er det jo også svømmehall ved en campingplass der som ikke er så alt for dyr å ligge på. Shopping muligheter er det der også[:)]
Der var vi når ejg var san 10 år og jeg storkoste meg der. Masse og gjøre. Også forelsket  meg og min søster oss i trøndere som kastet kongler på oss[:D]

ORIGINAL: anni87

I Trondheim har du jo Pirbadet! Det er kjempefint både til små og store[:)] Kino, bowling, gocard, golf m.m. er det også her. Var på ferie i Østersund selv for et par år siden og der er det jo også svømmehall ved en campingplass der som ikke er så alt for dyr å ligge på. Shopping muligheter

er det der også[:)]

Der var vi når ejg var san 10 år og jeg storkoste meg der. Masse og gjøre. Også forelsket  meg og min søster oss i trøndere som kastet kongler på oss[:D]

hihi sjå der ja. trønderlag e bra vettø.. trivelige folk ja..

Hvor er du fra? For om du ikke bor for langt vekke kan jo gol være et alternativ også med badeland og spa og solsenger med solarium inne. Også er det masse gøy og gjøre for små barn. Når vi var der var alle smurfe figurene der og sang og gikk rundtom.

ORIGINAL: Midt Norge

åsså har du ett spa hotell i åre. er jo fler badeanlegg oppover trønderlag da,,,du har nidarosdommen, åsså e det vel fint på hitra å frøya.. hmm no mere da11 absolutt verd å ta turen te trønderlag.[:D] det e nå anna enn kjedelig byliv altså..[:)]

Enig! En tur til Hitra og Frøya er absolut noe å få med seg dersom man tar turen til midt-Norge[:)] Det er så utrolig fint der! Iallefall på Frøya når det er finvær..[:)] Mye å gjøre her i trøndelagen. Å, så stolt vi er av byen vår[;)] *kniiis*

Skal kjøre fra Ålesund.
Har selv bodd i Trondheim, så jeg vet litt om det området,men kunne egentlig tenke meg å komme meg over grensen til Sverige...Noen som er kjent og kanskje kan fortelle hvor det vil være best å bo,web-sider,tips,etc.
Har med en jente på 2 1/2 så det må finnes noe spennende for henne der også!

ORIGINAL: Midt Norge

Enig! En tur til Hitra og Frøya er absolut noe å få med seg dersom man tar turen til midt-Norge[:)] Det er så utrolig fint der! Iallefall på Frøya når det er finvær..[:)] Mye å gjøre her i trøndelagen. Å, så stolt vi er av byen vår[;)] *kniiis*

Ja kjæm du te frøya så må du bare kom på besøk...bor rætt utom tunnelhåle æ[;)][:D]

*Bø i Telemark
*Piteå (Piteå Havsbad) Tror jeg det er noe som heter.
*Jokkmokk
*Sjelefteå

You must log in or register to reply here.
Back
Topp