Mayb31
Elsker forumet
VÆR SÅ SNILL FOLKENS PRØV Å HJELP OSS!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mej84Der var vi når ejg var san 10 år og jeg storkoste meg der. Masse og gjøre. Også forelsket meg og min søster oss i trøndere som kastet kongler på oss[:D]
I Trondheim har du jo Pirbadet! Det er kjempefint både til små og store[:)] Kino, bowling, gocard, golf m.m. er det også her. Var på ferie i Østersund selv for et par år siden og der er det jo også svømmehall ved en campingplass der som ikke er så alt for dyr å ligge på. Shopping muligheter er det der også[:)]
ORIGINAL: anni87
ORIGINAL: mej84Der var vi når ejg var san 10 år og jeg storkoste meg der. Masse og gjøre. Også forelsket meg og min søster oss i trøndere som kastet kongler på oss[:D]
I Trondheim har du jo Pirbadet! Det er kjempefint både til små og store[:)] Kino, bowling, gocard, golf m.m. er det også her. Var på ferie i Østersund selv for et par år siden og der er det jo også svømmehall ved en campingplass der som ikke er så alt for dyr å ligge på. Shopping muligheter
er det der også[:)]
ORIGINAL: Midt Norge
åsså har du ett spa hotell i åre. er jo fler badeanlegg oppover trønderlag da,,,du har nidarosdommen, åsså e det vel fint på hitra å frøya.. hmm no mere da11 absolutt verd å ta turen te trønderlag.[:D] det e nå anna enn kjedelig byliv altså..[:)]
ORIGINAL: mej84
ORIGINAL: Midt Norge
åsså har du ett spa hotell i åre. er jo fler badeanlegg oppover trønderlag da,,,du har nidarosdommen, åsså e det vel fint på hitra å frøya.. hmm no mere da11 absolutt verd å ta turen te trønderlag.[:D] det e nå anna enn kjedelig byliv altså..[:)]
Enig! En tur til Hitra og Frøya er absolut noe å få med seg dersom man tar turen til midt-Norge[:)] Det er så utrolig fint der! Iallefall på Frøya når det er finvær..[:)] Mye å gjøre her i trøndelagen. Å, så stolt vi er av byen vår[;)] *kniiis*