trenger å beroliges!

funnybunny85

Elsker forumet
Jeg fant ut igår at jeg var gravid..er sånn ca 5+2 nå.
syns det er veldig skummelt, for jeg har vært gravid før..men mistet i uke 6-7.

jeg er veldig hard nederst i magen, litt støl nesten, og av og til kommer det noen små smerter i nedre magen (ca der livmoren ligger kanskje?) . har lest meg til at dette er normalt, og at det ikke er noe å bekymre seg for, men jeg lurer på om flere her inne har kjennskap til dette?

Jepp, det er helt normalt!

er ligamentene i livmoren som strekker seg når livmoren vokser. Jeg også hadde det sånn i begynnelsen.

Så alt er nok i skjønneste orden![:)]

så d vil med andre ord si at det er ett bra tegn?
utrolig godt å høre [:D] tusen takk for svar [:D]

Ja, det er bra tegn! Da vokser livmoren![:)]

(og for alle som ikke har disse smertene, det betyr ikke at livmoren deres ikke vokser)

ja det er ett godt tegn at livmora vokser[;)]
lykke til[:D][:D]

Hadde også mye rare følelser og smerter i starten av begge sv.skapene mine. Helt normalt[:D] Men om du begynner å blø skal du jo være obs. Men er du bekymret så gå til legen din og be om henvisning til en tidlig ul. Det gjorde jeg, og ble veldig rolig etterpå[:D] Snille ul mannen sa at jeg kunne få bruke henvisningen en gang til så jeg fikk to ul'r [:D]

høres kjent ut, hadde det samme begge gangene. Hadde også kramper i magen en periode, alt du kjenner som du ikke har kjent før får du ta som et godt tegn [;)]

Lykke til!

Jeg har og akurat merket at jeg er 5+3 på vei.. og har stikkende smerter..
jeg spurte legen og hun sa d var helt normalt.. en kan få det fra uke 1 når egge fester seg i livmoren.. sener er d smarte på at livmoren utvider seg.. tror ikke du trenger å beskymre deg får noe. :)

Gratulerer så mye med graviditet[:D]

Gratulerer så masse med en spire i magen [:D]
Lykke til [:)]

tusen takk for svar :)
veldig betryggende for meg å høre dette...[:D][:D] visste vel egentlig at det skulle være noen sånne følelser nedi der, men måtte liksom få dobbelsjekke at andre også hadde det [:)] 

ja må ringe legen til mandag....hvor tidlig kan man få ul?

Back
Topp