Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Derfor synes jeg sjefen børvøre den første som får vite sånt. Da unngår man at sladrehøns på jobb sier noe.
Sent from my iPhone using BV Forum
Det var ikke greit! Snakk om å bryte tilietten til en kollega :-o
Det har hun faktisk ikke lov til å fortelle de andre!Nesten det samme skjedde til meg. Bare at her var det SKJEFEN som snakket. Jeg følte at det var greit å si det til henne siden hun måtte komme fra ferien sin (snakk om en dag før ferien var over) slik at hun ble litt forståelsesfull siden jeg plutselig ble sykemeldt. (Jeg jobbet hennes timer)
Men dagen etter fikk jeg vite at hun hadde sagt det til andre kolleger, å da var rykte i gang, og hele arbeidsplassrn viste det.
Jeg ble utrolig skuffet og lei meg, for jeg stolte på henne fullt å helt, noe jeg aldri kommer til å gjøre igjen. Jeg ville jo fortelle det selv når jeg var klar for det osv. Hun beklaget, men hjelper ikke, sånt sier man ikke!
Nesten det samme skjedde til meg. Bare at her var det SJEFEN som snakket. Jeg følte at det var greit å si det til henne siden hun måtte komme fra ferien sin (snakk om en dag før ferien var over) slik at hun ble litt forståelsesfull siden jeg plutselig ble sykemeldt. (Jeg jobbet hennes timer)
Men dagen etter fikk jeg vite at hun hadde sagt det til andre kolleger, å da var rykte i gang, og hele arbeidsplassen viste det.
Jeg ble utrolig skuffet og lei meg, for jeg stolte på henne fullt å helt, noe jeg aldri kommer til å gjøre igjen. Jeg ville jo fortelle det selv når jeg var klar for det osv. Hun beklaget, men hjelper ikke, sånt sier man ikke!
Fant ut kæm det va. Va avdelingslederen æ hadde.. Ikje ho første, men ho andre.. Enda har ho taushetsplikt.. Kjenne æ e veldig skuffa, å har lyst å konfrontere ho med det, men orke ikje lage drama.
Sjefen min tok det veldig pent, å skjønte koffer æ ikje hadde sagt nokka enda. Ho va veldig positiv faktisk, så æ begynte jo å tute som en anna tulling. For æ trudde jo ho kom til å bli kjempe sur!