Treng visst ikje fortelle sjefen..

Sugermama

Elsker forumet
At æ e gravid.

Det har en anna høne gjort for mæ.

Lure på når det blei fortalt værtfall, for æ har ikje sagt nokka til nån bortsett fra i forrige uka. Å da va sjefen min i Danmark.

Syns ikje det va så hyggelig æ..

Nei det var ikke greit... Vil jo fortelle slike ting selv. Redd de vet det hos meg heller, jeg traff 3 av mine kollegaer når jeg kom ut fra ul. På KK. Å som jeg rodde!

Excuse me- damn that autocorrect.

Derfor synes jeg sjefen børvøre den første som får vite sånt. Da unngår man at sladrehøns på jobb sier noe.

Sent from my iPhone using BV Forum

Derfor synes jeg sjefen børvøre den første som får vite sånt. Da unngår man at sladrehøns på jobb sier noe.

Æ visste jo ikje om æ sku beholde, men da æ bestemte mæ, så va plan å fortelle når æ va 12 uke. Men må bare prate med ho i dag

Dårlig gjort

Er uansett dårlig gjort. Men jeg stoler hvertfall på sjefen min. I motsetning til damene jeg jobber med. Desverre går jungeltelegrafen fort. Var dette som skjedde da jeg gikk med nr 2.

Nesten det samme skjedde til meg. Bare at her var det SJEFEN som snakket. Jeg følte at det var greit å si det til henne siden hun måtte komme fra ferien sin (snakk om en dag før ferien var over) slik at hun ble litt forståelsesfull siden jeg plutselig ble sykemeldt. (Jeg jobbet hennes timer)

Men dagen etter fikk jeg vite at hun hadde sagt det til andre kolleger, å da var rykte i gang, og hele arbeidsplassen viste det.

Jeg ble utrolig skuffet og lei meg, for jeg stolte på henne fullt å helt, noe jeg aldri kommer til å gjøre igjen. Jeg ville jo fortelle det selv når jeg var klar for det osv. Hun beklaget, men hjelper ikke, sånt sier man ikke!

Last edited:
Nesten det samme skjedde til meg. Bare at her var det SKJEFEN som snakket. Jeg følte at det var greit å si det til henne siden hun måtte komme fra ferien sin (snakk om en dag før ferien var over) slik at hun ble litt forståelsesfull siden jeg plutselig ble sykemeldt. (Jeg jobbet hennes timer)

Men dagen etter fikk jeg vite at hun hadde sagt det til andre kolleger, å da var rykte i gang, og hele arbeidsplassrn viste det.

Jeg ble utrolig skuffet og lei meg, for jeg stolte på henne fullt å helt, noe jeg aldri kommer til å gjøre igjen. Jeg ville jo fortelle det selv når jeg var klar for det osv. Hun beklaget, men hjelper ikke, sånt sier man ikke!
Det har hun faktisk ikke lov til å fortelle de andre!

TuMmY LoVe

Utrolig dårlig gjort av andre å fortelle nyheten som man selv vil fortelle! Og en sjef bør iallefall ikke si noe videre, med mindre man har sagt at det er greit..

Nesten det samme skjedde til meg. Bare at her var det SJEFEN som snakket. Jeg følte at det var greit å si det til henne siden hun måtte komme fra ferien sin (snakk om en dag før ferien var over) slik at hun ble litt forståelsesfull siden jeg plutselig ble sykemeldt. (Jeg jobbet hennes timer)

Men dagen etter fikk jeg vite at hun hadde sagt det til andre kolleger, å da var rykte i gang, og hele arbeidsplassen viste det.

Samme gjorde sjefen min. Gikk med en gang og sa det til en kollega da venninna mi var gravid. Da var tilliten brutt for meg også.

Samme her.. På begge arbeidsplassene er det noen som ikke har klart å holde munn :(

Fant ut kæm det va. Va avdelingslederen æ hadde.. Ikje ho første, men ho andre.. Enda har ho taushetsplikt.. Kjenne æ e veldig skuffa, å har lyst å konfrontere ho med det, men orke ikje lage drama.

Sjefen min tok det veldig pent, å skjønte koffer æ ikje hadde sagt nokka enda. Ho va veldig positiv faktisk, så æ begynte jo å tute som en anna tulling. For æ trudde jo ho kom til å bli kjempe sur!

Fant ut kæm det va. Va avdelingslederen æ hadde.. Ikje ho første, men ho andre.. Enda har ho taushetsplikt.. Kjenne æ e veldig skuffa, å har lyst å konfrontere ho med det, men orke ikje lage drama.

Sjefen min tok det veldig pent, å skjønte koffer æ ikje hadde sagt nokka enda. Ho va veldig positiv faktisk, så æ begynte jo å tute som en anna tulling. For æ trudde jo ho kom til å bli kjempe sur!

Jeg hadde blitt veldig skuffet, og sint på hun. Syns du skal gi beskjed uten å lage drama at det ikke var greit av hun å fortelle det uten å høre med deg først. Hvis ikke kan det hende hun gjør det igjen neste gang eller med noen andre.. Bra at du fikk snakket ut med sjefen din og at det gikk fint :-)

Back
Topp