Treng tips..

baby i magen

Elsker forumet
Svigerinna mi skal feire 30 års dagen sin i helga med KARNEVALSFEST. Er heilt grønn og veit ikkje kva eg skal kle meg ut som[&:].
Har ikkje lyst til å bruke masse pengar på kostyme heller. Tips mottas med takk[:D].

flink å sy?? Ta et gammelt, fargerikt dynertekk å sy dæ ei snekkerbokse, ta på deinn å et skjorte av ett eiller ainna slag, tuper håre å mal næsen din rød [:D]  (sånn sto æ på jobb på et storsenter nårr vi hadde karnevaldaga, fikk mange rare blikk, sto i butikken rett atme ingangen, å ongan ÆLSKA kostyme mett[:D][:D])

Det der er så vanskelig synes jeg.[8|]

Hadde samme innstilling jeg også når jeg skulle på halloween-party for noen år siden, hadde ikke lyst til å bruke så mye penger på kostyme, men fant liksom ikke på noe på egenhånd, har ikke loftet fullt av gamle klær heller.

Så jeg endte med å kjøpe kostyme, men jeg fikk tak i et ganske rimelig, HEKS! Enkelte mener kostymet var helt overflødig.[;)]

Jeg simpelthen elsker karneval og halloween[:D] og de beste kostymene er hjemmesnekra[8D]

- ensfargede klær med litt skimmer i, tegn en H i panna og vips; du er et hologram!
-bustete, tupert hår med filler i, svart, brun eller mosegrønn topp og skjørt, flett en hale av garn eller ei opprevet t-skjorte, og vips; du er ei hulder!
- gode gamle laken over hodet, klipp ut hull til øynene, ta på MYE svart øyenskygge, mal på en munn med rød leppestift, og du er så klart; et vaskeekte spøkelse!
-ta på ei stripete t-skjorte, piratbukse, stripete lange sokker og bunadsko, unn deg selv en aldri så liten snurrebart tegnet med eyeliner, og vips; du er en pirat!
-om du har en gammel fotballdrakt tilgjengelig kan du ta på den og sminke deg et skikkelig flott blåøye. Ikke glem pannebånd[8D]

Du får også kjøpt masker billig på lekebutikker, også kan du jo fikse kostyme ut i fra det[;)]

Er pakkfull av ideer om du trenger flere[:D]

ORIGINAL: Schura

Jeg simpelthen elsker karneval og halloween[:D] og de beste kostymene er hjemmesnekra[8D]

- ensfargede klær med litt skimmer i, tegn en H i panna og vips; du er et hologram!
-bustete, tupert hår med filler i, svart, brun eller mosegrønn topp og skjørt, flett en hale av garn eller ei opprevet t-skjorte, og vips; du er ei hulder!
- gode gamle laken over hodet, klipp ut hull til øynene, ta på MYE svart øyenskygge, mal på en munn med rød leppestift, og du er så klart; et vaskeekte spøkelse!
-ta på ei stripete t-skjorte, piratbukse, stripete lange sokker og bunadsko, unn deg selv en aldri så liten snurrebart tegnet med eyeliner, og vips; du er en pirat!
-om du har en gammel fotballdrakt tilgjengelig kan du ta på den og sminke deg et skikkelig flott blåøye. Ikke glem pannebånd[8D]

Du får også kjøpt masker billig på lekebutikker, også kan du jo fikse kostyme ut i fra det[;)]

Er pakkfull av ideer om du trenger flere[:D]

Så vanvittig kreativ du er... Masse gode forslag her...

Tusen takk for mange tips[:D]. Trur kanskje eg vil vere pirat, det kan eg klare å snekre saman av ting eg har...

Back
Topp