treng litt hjelp ;)

lille mæ

Elsker forumet
Æ har bestandi likt navne Tomine..har vært 100% sikker på at vist æ en gang får ei jenta så skal ho hete d..men nu e æ plutseli litt usikker [8|] mange synns d e såå guttat d navne..
åsså like æ linnea å veldi godt..men æ vet om så mange andre som hete d[:'(] 

såe går d ann å kalle ungen sin Tomine? vil ikke at ho skal ha et typisk mobbenavn..

å e d nån navn som passe til tomine?

Jeg syntes ikke det er noe galt med Tomine.
Husk at dersom barn er av den typen som skal hevde seg, finner de alltids noen å mobbe. Ofte er det ganske tilfeldig hvem som blir mobbet og hvem som ikke blir det. Jeg ble skolens mobbeoffer fordi jeg hadde skjeive tenner, mens en av guttene i mobbegjengen var så skjeløyd at han så i kryss. Så syntes ikke man skal velge navn ut fra sånne kriterier.
Siden Tomine er et litt uvanlig navn, går det jo ant å tone ned det uvanlige med et mer tradisjonelt mellomnavn? Går jo ant å kalle opp etter en eller annen bestemor? Tomine Augusta (tar min egen bestemor nå) var faktisk litt morsomt :) Bare kanskje ikke et navn som slutter på -ine, blir litt mye da ;p

ORIGINAL: toneany

Jeg syntes ikke det er noe galt med Tomine.
Husk at dersom barn er av den typen som skal hevde seg, finner de alltids noen å mobbe. Ofte er det ganske tilfeldig hvem som blir mobbet og hvem som ikke blir det. Jeg ble skolens mobbeoffer fordi jeg hadde skjeive tenner, mens en av guttene i mobbegjengen var så skjeløyd at han så i kryss. Så syntes ikke man skal velge navn ut fra sånne kriterier.
Siden Tomine er et litt uvanlig navn, går det jo ant å tone ned det uvanlige med et mer tradisjonelt mellomnavn? Går jo ant å kalle opp etter en eller annen bestemor? Tomine Augusta (tar min egen bestemor nå) var faktisk litt morsomt :) Bare kanskje ikke et navn som slutter på -ine, blir litt mye da ;p

uff,så leit å høre[:(] men e jo sannt i d..kan jo ikke velle navn ut i fra d..noen blir hakket på uanset!!uff!!

Tippoldemora mi het Tomine,å fra 1 gang æ hørte d navne fallt æ for d[:)] vi hadde tenkt litt på linnea tomine..men d blir kanskje litt voldsomt sia ho får 2 etternavn...åsså Leah Tomine..men æ veit liksom ikke helt[&:] d e sååå vanskelii[8D]

Linnea Tomine var ganske fint da :)
Eneste er at Leah og Linnea er blandt de navnene som er mest populære nå, men dersom man ikke blir plaget av det, er de fine navn :)
Jeg har babynavna høvelig på stell, hvertfall jentenavnet, og ingen av navna er spesielt superpopulær :p

ja,e jo akkorat d...halve "byen " vi bor i heter jo linnea..å æ vil jo ha et liiitt spessielt navn til ho[:)]

Tomine er et nydelig navn[:D]

ORIGINAL: K@ro

Tomine er et nydelig navn[:D]

flott navn dette[:D]

ORIGINAL: *lima*

Tomine er da et kjempefint navn[:)] Syns du skal gå for det jeg[;)]

Enig. Fint navn og litt "uvanlig".

Back
Topp