Treng foralag!

pippå

Glad i forumet
I helga har ej fått såve skikkelig ut, men hær sitte ej på en søndag kveld og e uggen, trøtt og usikker. Trenge innspill på kordan dokke villa angrepet saken: 1) Dra på jobb og dure på der for så å komme heim t mann og barn å gå å legge sej!2) Dra på jobb får å ringe legen 3) Være heime og ringe t lege?

Jeg hadde tatt nr 1-:)
Tenker at uggen, trøtt og usikker er helt vanlige plager i sv.skapet. Hvertfall for min del.

Men du kjenner deg selv og din kropp best, så følg magefølelsen.

j02j06g09?13 skrev:
Jeg hadde tatt nr 1-:)
Tenker at uggen, trøtt og usikker er helt vanlige plager i sv.skapet. Hvertfall for min del.

Men du kjenner deg selv og din kropp best, så følg magefølelsen.

Signerer:)

Jeg sier som de andre egentlig.. MEN det er du som må gjøre som du føler! Håper formen snart er bedre :)

Vanskelig å svare på.

Kommer joan på hvilken jobb du har, hvor uggen og dårlig du er osv.....

I utgangspunktet strekker jeg meg langt for å komme meg på jobb - men det er ikke allle jobber som lar seg gjennomføre.....

Vi må tåle å kjenne litt - kjenne oss slitne - kvalmne osv.....Det følger liksom svangerskapet med. Så lenge vi ikke er i form syns jeg også vi kan forvente litt mer av gubben hjemme.....

Jobben min består i 7t ståing på murgulv og matlaging! Så begynner ej å lure på om ej kan ha begynt utvikling av sv.dia(hadde d i forge sv.skap)! Mannen min e super i heimen så d e ik nokke problem, men mamma hjerte får dårlig samvittighet når ej kunn får nokken tima me "storebror"! Men men d e jo ej som bestemmer! Tenke tenke!

Back
Topp