Trener du?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Første trening igjen i går på en mnd pga forkjølelse osv. Det var utrolig deilig! Kunne ikke ta alle øvelsene, men fant raskt gode alternativer.

Trente mye frem til jeg fikk en blødning i uke 12, og beskjed om å ta det med ro... Så har gått fra å løpe over 1 mil, til kun gå rask gange 30 min hver dag :( Kjenner jeg syns det er litt kjedelig..

Jeg går turer med hunden hver dag, prøver å sykle litt på trimsykkelen vår og gjør styrke øvelser for gravide;) men sliter med lavt blodtrykk og lav blodprosent så er ofte mye svimmel og da fungerer det dårlig å trene eller gå på tur:(
Det er utrolig deilig de dagene jeg klarer å gå lange turer eller sykle;) Gleder meg til å kunne gå tilbake til mine vanlige treningsrutiner;)

Fått noen styrkeøvelser av jordmor pga sliter med rygg og bekken fra før. Går 20min tur med bikkja, rolig tempo pga svimmelhet og utmattelse (mannen tar langturen).

Har hatt flere komplikasjoner bl.a blødninger dette svangerskapet så får ikke lov å trene hardt, løfte tungt etc.

Går tur med hunden et par timer hver dag + trener crossfit/styrke 3-4 dager i uka :)

Trener 4-5 dager i uka. Både løping, kondis og styrke. Kjører foreløpig det samme opplegget som før jeg ble gravid:)

Nei, har aldri likt å trene. Men nå har jeg i tillegg fått treningsforbud pga blødninger fra forliggende morkake.

Går til og fra barnehagen og det er vel det med min fantastiske bekkenløsning :)

Får ikke trent som jeg vil pga bekken/rygg, men i morgen får jeg sykkel inne og da skal det trenes igjen :D

Trener 3-4 ganger i uken. Kondisjon og en del styrke. Skal få tilpasset nytt styrkeprogram nå etter nyttår da noen av øvelsene ikke var behagelig lenger. :)

Bekkenet mitt holder meg tilbake, og synes det er SÅ kjedelig! Gleder meg utrolig til jeg kan trene som vanlig igjen, uten å måtte ta hensyn til noe :)

OG; pga denne lite mobile kroppen for tiden, så har jeg gått opp 10 kg! Og er bare halvveis :O

Bekkenet mitt holder meg tilbake, og synes det er SÅ kjedelig! Gleder meg utrolig til jeg kan trene som vanlig igjen, uten å måtte ta hensyn til noe :)

OG; pga denne lite mobile kroppen for tiden, så har jeg gått opp 10 kg! Og er bare halvveis :O
Har også gått mye opp pga litt mye sofasliting, ca 10 kg og er halvveis. Skrekk liksom! :O

Jeg har trent som vanlig frem til nå, uke 22. Men nå begynner jeg å få vondt i korsryggen etter hver gang jeg har vært i aktivitet over lengre tid, så begynner å spøke litt for aktiviteten fremover...

Jeg er tydeligvis en av de få som knapt nok har gjort noe som karakteriseres som trening siden midten av august :facepalm: Men nå som energinivået har steget litt, så kan jeg tenke meg å begynne litt igjen. Hvor bør jeg starte?

Jeg har gått til fysio de tre siste årene etter ryggbrudd, og skal egentlig ta øvelser hjemme 5 ganger i uka. Jeg har vært alt for sløv til å følge programmet etter at jeg ble gravid dessverre. Kjenner på dårlig samvittighet!

Lite trening hele høsten pga formen. Har blitt bedre nå, så skal komme meg på lengre turer med bikkja igjen :) har meldt meg på yogakurs, så blir det i 10 uker (fra uke 21 til 31), skal bli deilig å bøye og tøye litt igjen!

Fikk ikke lov til noe fysisk aktivitet fram til uke 20 pga blødninger.
Har lyst til å begynne meg forsiktig nå. :)

Back
Topp