Trener du?

Bonia

Elsker forumet
Jeg trener variert trening. Alt fra jogging til zumba til crossfit styrketrening. Håper jeg skal få drive med dette så lenge som mulig, men merker alt nå at kroppen er tyngre, så vi går se etterhvert.

Så flink du er! :) Aldri trent så mye, men nå er jeg så redd for å gjøre noe galt, at det blir mest gåturer :)

Jeg har trent som vanlig frem til nå, men oppdaget i kveld, til min store skrekk, at jeg må slutte med intervalltrening da pulsen min blir for høy. :( Leste på treningsveiledning for gravide at pulsen helst ikke skal over 75%(mener jeg det var), og det er jeg jo når jeg trener intervall. Skal fortsette med rolig løping og vanlig styrke så lenge det lar seg gjøre(frem til fødsel kanskje??), men kjenner det er tyngre allerede så må tilpasse litt.

Jeg trente en del før jeg ble gravid, men nå har jeg ikke hatt energi til det :( Men jeg skal dra meg ut, håper bare bekkenet ikke blir verre :)

Nope, skal bare bruke svangerskapet på å ruge :-P hehe..

neida.. joda.. :-P

Forrige svangerskap så trente jeg nesten helt fram til fødsel. Trente styrke og sykling og gikk en del turer. Denne gangen har det vært litt dårlig fram til nå. Har spottet et par gang og dermed ikke turt å gjøre så veldig mye. Men har fått klarsignal fra legen om bare å trene. Å da ble jeg selvfølgelig forkjølet. Typisk! Men gleder med VELDIG til å trene mer framover. Og nå når våren endelig er kommet så skal sykkelen fram :-)

Har satt medlemskapet mitt på pause til kvalmen har gitt seg, men prøver å gå en tur daglig

Jeg måtte slutte når jeg ble gravid pga den treningen jeg gjør ikke er egnet for gravide! Man kan ramle å slå seg en del,pluss at med ett bekken som krangler å mage som kommer etterhvert så hadde ikke det vært så lett!

:( Leste på treningsveiledning for gravide at pulsen helst ikke skal over 75%(mener jeg det var), og det er jeg jo når jeg trener intervall. .
Oi! Det har ikke jeg målt. Makspulsen min er jo rimelig høy mens jeg driver på. Får dra frem igjen pulsklokka da kanskje. Hmmm

Oi! Det har ikke jeg målt. Makspulsen min er jo rimelig høy mens jeg driver på. Får dra frem igjen pulsklokka da kanskje. Hmmm
Jeg håper jo det ikke stemmer egentlig... Skal google litt i kveld.

Er det ikke noe om at man skal klare å føre en samtale under treningen? Dette med å ikke trene for hardt har vel med å sikre oksygenopptak til den lille. Ann akkurat hva pulsen kan ligge på det aner jeg ikke. Har aldri tenkt så nøye på det.

Jeg trener 4-5 ganger i uka, både styrke og kondisjon. I tillegg sykler jeg til og fra jobb om dagene.

Jeg trener 4-5 ganger i uka, både styrke og kondisjon. I tillegg sykler jeg til og fra jobb om dagene.
Jeg og trener så mye, likevel er vekta begynt å gå for raskt oppover synest jeg...+3,5 kg . Jeg slanker meg ikke, men passer meg i matveien.

Trener styrketrening når jeg har anledning lrs blir d lite løping :p skal slå til med å kjøpe ny sykkel, da blir det litt mer kondisjonstrening ;)

Back
Topp