Trener du ??

Snart_mor til3

August 2013
Hva gjør dere for å holde formen på topp??

Her blir det litt turer i ny og ne, men er såå sliten hele tiden så er nok ikke den mest aktive :-)

Prøver meg på noen gåturer eneste, men er litt forsiktig siden jeg fikk bekkenløsning ikke 16 sist.

Så er ikke mye trening jeg tør, har håpt å få plass i treningsgruppa til fysioterapeuten jeg gikk til sist, for gravide, men er ikke alvorlig nok plaget enda :-/

Går en tur iblandt bare :) Før var jeg veldig aktiv med trening. Var mye sykkel, slalom og løping. Løpte halvmaraton for 2,5 år siden :) Og etter det har det dabbet av.. Men målet er å komme i såpass form etter graviditeten at jeg får løpt halvmaraton i august 2014 :p

Her har det til nå vært nok å følge eldstemann i bhg (tar 5-10 min), men håper jeg skal klare litt lengre turer når formen kommer seg litt :) Ellers hadde det vært fint å få plass på en treningsgruppe med fysio med tanke på bekkenløsning, har begynt å kjenne bekkenet litt nå, men er flinkere til å passe meg denne gangen.

Jeg går korte turer..også går jeg litt på jobb, men det er alt jeg orker..

rir 1 dag i uka, og jobber som anleggsgartner, går til og fra bhg så ofte jeg har mulighet;) men trener, det kan jeg egentlig ikke si jeg har gjort siden zumbatiden i høst;) slår et slag for hverdagsaktivitet jeg ;D

Spinning og tøy og bøy 1-2 ganger i uka + at jeg har en veldig aktiv jobb. Lite stillesitting;)

Var veldig aktiv på treningsfronten før svangerskapet, men med hyperemesis må jeg bare lytte til kroppen. Men prøver å få til gåturer og lett styrketrening på de gode dagene :)

Prøver å gå en tur på fridager, og går gjennomsnittlig 10 000 skritt på en vakt på jobben... Skal begynne med vann-bekken-trening om 2 uker ;) ...var godt trent før 1.mann....men har lissom ikke kommet opp på samme nivå igjen... :(

Nei, men var ikke særlig aktiv før graviditeten heller. Har vært helt utmatta i flere mnd nå... Men jeg går noen turer, kanskje et par dager i uka. Jeg burde virkelig fått til litt mer enn det, for jeg har et temmelig stillesittende liv nå som jeg er sykemeldt. Det begynner å skje en del på skolen nå, så der blir det jo litt da.. (Skal bli gartner, så er mye ute og jobber)

Har trent 3 ganger i uken på trenings senter men etter at jeg ble gravid har jeg ikke greid det for jeg har vært så mye dårlig men planen er at innen mars er over så er jeg tilbake på treningen og har begynt med spinning i tillegg :) Har ett veldig bra treningsprogram som fungerer så tror ikke det blir noe problem men har bare ikke kunne begynt igjen ennå siden de siste ukene har vært så dårlig som de har.

Jeg trener vanligvis 2 ganger i uken på treningssenter, men i det siste har jeg begynt å kjenne symptomene til bekkenløsning, så da har det blitt mindre trening. Skulle ønske jeg kunne trene som før jeg ble gravid, savner en skikkelig treningsøkt :)

Er mange som er flinke å holde seg litt aktiv her inne ser jeg. Og jeg er jo ikke alene om å være mindre aktiv nå etter å blitt gravid :-)

Jepp. Var aktiv helt til termin med de to andre, og tenker det denne gangen og. BLir fort trneingssenter 3-4 ganger i uka, og evt turer utenom det :)

Jeg går på hvite timer på elixia 2 ganger i uken, håper komme i gang med litt mer trening snart. Tror det er veldig viktig for et overkommelig svangerskap, fødsel og barseltid:)

Oi det var jo innponerende. Men det må samtidig være godt. Skal ta meg sel i nakken og bli bedre!

Trent aktivt i flere år, så er en vane og livstil :) Er heldig som er i fin form selv om jeg er gravid, og tror treninga hjelper veldig i tillegg. Har greie fødsler og kommer fort i gang etterpå. Så her er det viktig å holde seg i form :D

Her er det dårlig med trening gitt:rolleyes: men skal begynne å gå turer så fort isen forsvinner fra veiene, livsfarlig ute nå...

Back
Topp