Trener du?

MiloLilo

Glad i forumet
Er det noen her som trener? Eller har du vært så heldig å nå idealvekten din av seg selv? :P
Selv så triller vi turer annenhver dag hvis temperaturen tillater det, også driver jeg med litt hjemmetrening i form av styrkeøvelser med vannflasker som vekter. Hehe
Men jeg har enda en lang vei å gå, og har lyst til å begynne på diett. Men det må jeg vente med til amminga er over.

Anyone else? :)

Prøver å trene i hvertfall men blit foreløpig bare trilleturer og sunn mat. Har en trenings dvd jeg skal begynne med hjemme også når mannen er på jobb i nordsjøen men så fikk jeg bryst betennelse i går og lå med feber, så den får vente litt til. De siste kiloene må jobbes godt med for å få vekk merker jeg:-/ men her er det ingen hast enda.

Jeg har vært så heldig at de aller fleste kiloene ble borte av seg selv, men har begynt å trene likevel for å komme meg i form. Trener et sted der de har tilrettelagt for mor og barn, så er en sal full med søte små tasser og mødrene dems :-)

Prøver å trene i hvertfall men blit foreløpig bare trilleturer og sunn mat. Har en trenings dvd jeg skal begynne med hjemme også når mannen er på jobb i nordsjøen men så fikk jeg bryst betennelse i går og lå med feber, så den får vente litt til. De siste kiloene må jobbes godt med for å få vekk merker jeg:-/ men her er det ingen hast enda.
Jeg tenker også at det ikke er noen hast. Så lenge jeg kan føle meg vel i bikini til sommeren :)

Jeg har vært så heldig at de aller fleste kiloene ble borte av seg selv, men har begynt å trene likevel for å komme meg i form. Trener et sted der de har tilrettelagt for mor og barn, så er en sal full med søte små tasser og mødrene dems :-)
Hva er vel ikke bedre ^^

Trener to ggr i uka, og triller når utetempen tilsier at jeg kan. Men har ikke klart å legge av meg sukkerspisingen :( Må ned en del kg før sommern... Har dere noen gode tips til noe sunt man kan putte i munnen mellom måltidene?

Trener to ggr i uka, og triller når utetempen tilsier at jeg kan. Men har ikke klart å legge av meg sukkerspisingen :( Må ned en del kg før sommern... Har dere noen gode tips til noe sunt man kan putte i munnen mellom måltidene?
Cottage cheese med fun light oppi er itroolig godt. Det spiser jeg som mellommåltid. Og på kveldstid får jeg ofte søtsug, så da lager jeg meg gele av gelatin med fun light, og spiser litt av den ^^

Jeg liker å ha druer, gulrot og brokkoli tilgjenglig for å ha noe å kanske på:-) hvis jeg får lyst på dip så velger jeg grønnsaker og dip istedenfor potetgull. Er god snacks syns jeg:)

Ja, grønnsaker og dip er ikke dumt :) Kan man lage dip med sånn lett-kesam kanskje?
Og CC er en favoritt!

Back
Topp