Trener du?

Nei, jeg hater å trene. Men jeg går til jobb hver dag (nesten en time en vei), og av og til hjem også.

Frk.VilliTrusa skrev:
Teller sex..?
Isåfall trener jeg ja 

gutt09jente11 skrev:
Så flinke dere er, nei gjør ikke annet enn å gå 1-2 timer tur hver dag... Bør bli flinkere ja!! Har 5 kg som skal ned :P

Men å gå tur i to timer er jo masse trening. I følge vektklubben er det ca 450 kalorier forbrent, og da er det snakk om lett gange. Kan jo hende du går litt hardere enn som så, evt. i ulendt terreng eller noe? 

Prøver å få til styrketrening 1 gang i uka og intervalltrening 1 gang i uka. går ellers turer med vogna

Trener styrke og jogging samt Kickboksing :)  2,3 -4 ganger i uka :)

Ikke fast, men hender seg jeg tar en tur på mølla.
Kan være alt fra 0 til 5 ganger i uka det.

Nå blir det bare tur av og til, men normalt går jeg på helsesyudio.. Gleder meg til å beg igjen:)

Går berre turar.. får bli flinkere når knøttet er komt :-)

Ja jeg trener, mye nå iforhold til før! Jeg bor ganske fint til så jeg trener ute her. Jeg jobber og sykler og går "kapp" gang ;)
Jeg har runder jeg løper og sykler, en på 5 km eller en på 7! noen ganger er begge jogget og syklet på en dag! Og det er SÅ mye bedre enn og dra ned på studio for og trene med andre svette, hehe. Har prøvd den type trening ingen ting for meg! Så komme seg ut i det fri er best 

Trente en del før eg fikk barn.
Men har mistet motivasjonen til å trene sånt hardt igjen :)

Men er jo flink til å gå tur i skogen og marka med ungene så det blir jo på en måte trening :)
Og jeg har et ganske sunt kosthold med noen utskeielser innimellom :)

Nei.. Men er mye i aktivitet. Har hund, så vi går mye.
Er glad  å sykle med ungene og hoppe på trampolinen. Jobber i bhg, så der sitter jeg jo heller ikke stille!

Back
Topp